• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

cheapest nato straps

Har beställt ett lädernato från cheapestnatostraps.com
Det verkar vara en svensk tjej som ligger bakom sidan och priserna är mycket bra.
Är det någon som beställt därifrån? Hur är kvaliteten?

Diggar inte att de kränger semesterkopior (även om de saknar "Rolex" eller IWC märkt på tavlorna), bara det får iaf mig att välja en annan säljare..

Köpte ett vanligt för något år sedan, helt ok för priset, men Singular/Josef Bs straps tkr jag är mycket bättre. Tror hon som driver heter Sophie och är inte vad jag vet medlem/aktiv på KS.

Hon heter Sofie, och jag har handlat ett gäng natoband från henne tidigare, (innan hon sålde kinadinkor). Banden var väl av ok kvalle, men nu för tiden väljer jag hellre att stötta någon lokal KS-nasare istället :)

Jag köpte ett gäng vanliga Natos för något halvår sedan och tycker att de var väldigt prisvärda. Jag har dock använt dem väldigt lite så prestanda i längden kan jag inte uttala mig om.

Har beställt därifrån: 2 vanliga Natos och ett i läder. De i läder tyckte jag var lite för "glansigt" men dom andra i tyg var bra. Snabb leverans.

Är det bekräftat att hon är svensk? Kul isf att det går så pass bra för henne. Står att de tillkommer 25% på beställningar inom EU, stämmer det?
Peace.
attachment.php

Inte handlat av henne men hon har haft en del fakeklockor på hennes sida så hon är väl inte så kompetent på klockfronten kan man väl tänka. Har även varit tvungen att blocka henne stundtals då hon bara spam-kommenterade vissa av mina bilder på instagram.

Jag får faktiskt slå ett slag för deras "premium NATO straps", som jag tycker står sig bra mot Singulars, då de ligger i samma prisklass samt dessutom är sydda istället för limmade. Däremot lite seg leverans i jämförelse med Singular.

Med det sagt så tycker jag att det känns bra mycket vettigare att stötta en forumprofil

Har handlat av cheapestnato, varorna kom på 2 dagar men ett av natobanden var trasigt från leverans. Tyvärr seg på svar vid reklamation och hur det hanterades, prövar någon annan nästa gång :)

När det talas falska klockor och superbilliga hommages använder man ofta arbetsförhållanden som argument mot sponsring, med all rätt! Detsamma gäller självklart kläder och mycket annat.

När det kommer till alla billiga klockarmband som säljs här och var så tycker jag mig sällan se några diskussioner om detta. Vad vet vi egentligen om ursprunget till alla dessa straps?

Jag tänker lite som med maten, lätt att lägger dyra pengar på kvalitén och ursprunget på köttet och fisken, men kör den billigaste potatisen/riset/pastan etc.

Hävdar inget, bara filosoferar lite mellan varven till roulettebordet. :)

Köpte ett gäng zulus och natos av dem. Sökte (inte tillräckligt bra uppenbarligen) här först utan att hitta ngt.
det verkar vara av hög kvalitet och banden kom inom 2 dgr från beställning. Moms tillkom på priset.

Har inte handlat av henne men detta får mig att inte göra det i framtiden heller.

Varför anger man pris utan moms när man säljer till privat personer? Alltid lurar man någon på det..

Ful taktik för att få det att se billigt ut och när man ska betala så är man redan inställd på köp..

• Like
Reactions: CLT
Ganska oskönt att visa priser exkl. moms och i dollar. Vet flera som beställt lädetnaton som luktat ruttet.....

Tillbaka
Topp