• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

cheapest nato straps

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
När det talas falska klockor och superbilliga hommages använder man ofta arbetsförhållanden som argument mot sponsring, med all rätt! Detsamma gäller självklart kläder och mycket annat.

När det kommer till alla billiga klockarmband som säljs här och var så tycker jag mig sällan se några diskussioner om detta. Vad vet vi egentligen om ursprunget till alla dessa straps?

Jag tänker lite som med maten, lätt att lägger dyra pengar på kvalitén och ursprunget på köttet och fisken, men kör den billigaste potatisen/riset/pastan etc.

Hävdar inget, bara filosoferar lite mellan varven till roulettebordet. :)


Meh, sabba inte med nyanserade funderingar. Det blir för komplext och så konstig stämning. :D
 

Biffbert

Cartier
Köpte 5 band för några veckor sen då jag hade köpt massa ryssar som behövde band. Inget fel på kvalitén och leveransen var snabb, däremot luktade de band som var gjorda av läder som min farmors gamla fuktiga källare i några veckor och hon körde som sagt en fuling med priserna som nån sa ovan. Förbli en fesljummen kund efter köp, man får ungefär vad man betalar för kan jag tycka.
 

SSL

Audemars
Skräp. Hade en period då jag beställde från flera olika, urtid, natoband, singular å hennes + nån till. Det jag fick från cheapest var OK i början men sen rasade det ihop, slängde det andra.
 

fplteknikern

Omega
2-Faktor
Man får vad man betalar för.. En kompis lädernato luktade apa som var köpt därifrån. Jag sponsrar hellre forumprofiler när det kommer till Nato-band :)
 
Fick natot idag. Snabb leverans och det luktar gott som läder bör göra.

image.jpg
 

Safor

Omega
Har beställt ett lädernato från cheapestnatostraps.com
Det verkar vara en svensk tjej som ligger bakom sidan och priserna är mycket bra.
Är det någon som beställt därifrån? Hur är kvaliteten?
Har köpt 3 zulus, rejäla remmar [emoji41] Smidig affär och helt ok kvalitet. Skickade från Sthlm så det gick fort att få dem. Inget att klaga på från min sida. Har iofs inte testat nato eller läder.
 

Biffbert

Cartier
Upptäckte just att ett av banden jag köpte på cheapest nato saknades, och när jag mailar får jag nåt autosvar som besvarar hennes "vanligaste frågor". Nån som har en aning om var fan jag ställer en specifik fråga eller är det helt enkelt sista gången man har slängt pengar åt det hållet?
 

POO

Panerai
När det talas falska klockor och superbilliga hommages använder man ofta arbetsförhållanden som argument mot sponsring, med all rätt! Detsamma gäller självklart kläder och mycket annat.

När det kommer till alla billiga klockarmband som säljs här och var så tycker jag mig sällan se några diskussioner om detta. Vad vet vi egentligen om ursprunget till alla dessa straps?

Jag tänker lite som med maten, lätt att lägger dyra pengar på kvalitén och ursprunget på köttet och fisken, men kör den billigaste potatisen/riset/pastan etc.

Hävdar inget, bara filosoferar lite mellan varven till roulettebordet. :)


Då får man la köpa Omegas naton á 2000kr. Eller är ovanstående funderingar blott giltiga på just CNS?
 

SSL

Audemars
Skräp. Hade en period då jag beställde från flera olika, urtid, natoband, singular å hennes + nån till. Det jag fick från cheapest var OK i början men sen rasade det ihop, slängde det andra.

Hehe, la beställning nyss. Ett "nordic blue" nato och ett navy "original nato". Hoppas på bättre lycka.
 

SSL

Audemars
Fick hem mina band för någon dag sen. Natobandet var inte så mycket att hurra över. Men "original nato" var desto trevligare. Aldrig använt den varianten tidigare och tror jag gillar det mer. Kanske nåt för @Singular att ta in i lite högre kvalité?
image.jpg
image.jpg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Bumpar tråden rejält.
Köpte ett Kvarnsjö-läder an Cheapest under Black friday. Lite tunt men det såg ändå rätt bra ut.
När jag skulle ta ut bandstiften så ser jag till min fasa (nåja) att det inte går att få ut dessa. Det är någon form av Quick release-stift.

När jag mailar henne och frågar varför det inte står något på hemsidan om dessa bandstift, så får jag ett automatgenererat svar:
”The quick release spring bars are not designed to be removed”

A26DAF35-3D01-4E30-9A05-24F235100799.jpeg
 
Topp