Intressant! Själv har jag spånken i ett separat skåp, då det annars blir så svårt att stänga locket till humidoren.En helt vanlig dag på landet...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant! Själv har jag spånken i ett separat skåp, då det annars blir så svårt att stänga locket till humidoren.En helt vanlig dag på landet...
![]()
Vilken? Ska själv bränna av en strax!Ny klocka kräver en
Njuter av MM300 och Partagas
![]()
Det var Serie D no.4Vilken? Ska själv bränna av en strax!
PSD4 rökte dåDet var Serie D no.4
Vad det nu betyder, som amatör kan man inte så mycket som er rävar![]()
What?PSD4 rökte då![]()
AhhPartagas Serie D No.4 förkortas PSD4
Håller med, perfekt storlek för den lilla egentiden man kan sno åt sig en vardagkväll...Köpte för övrigt ett gäng partagas cigarrer i lördags! perfekt vardagscigarr. Allmänt alla petit coronor är bra vardagscigarr tycker jag.![]()
Vad skall du komma ihågBlev en Partagas nu på aftonen.![]()
![]()
Vad skall du komma ihåg![]()
Stoooort Grattis!!!Ni frågade för ett tag sen när man röker upp en 33 år gammal cigarr, idag!! Idag känns som rätt tillfälle
Firar att vi blivit markägare och om ett par månader är vår nya hem färdigbyggd.
Det är såna här cigarrer som slår en med häpnad. Man ska njuta av livet och just nu är livet magiskt.
![]()
![]()
![]()
Stoooort Grattis!!!
Först går du och ylar om att cigarrskåpet blev dyrt och i nästa sekund så går du och blir markägare och puffar 33-åringar. Jo jag tackar jag![]()

Kungligt och grattis!Ni frågade för ett tag sen när man röker upp en 33 år gammal cigarr, idag!! Idag känns som rätt tillfälle
Firar att vi blivit markägare och om ett par månader är vår nya hem färdigbyggd.
Det är såna här cigarrer som slår en med häpnad. Man ska njuta av livet och just nu är livet magiskt.
![]()
![]()
![]()
Kungligt och grattis!Vad dricker du för kaffe till?
Jag gillar tyngre cigarrer så som Partagas No 4 och Cohiba Maduro men nyss blev det en mycket mildare nämligen en Ramón Allones Limitad 2011 som jag köpte av @BOTL förra året
![]()
Den har alltså lagrats i ca 5 år. Mild men väldigt väldigt god! Tjejen min blev till slut irriterad på mig när vi satt på balkongen och skulle bestämma oss för färg till renoveringen av nya lägenheten och allt jag gjorde under dem första 30 minuterna var att babbla om hur god cigarren var etc![]()
Fråga mig vilken färg vi valde....När cigarren inte går att glömma bort är den bra!
Fråga mig vilken färg vi valde....
Carpe Diem, nä fy fan, nån måtta får det va'!Allt utom fondvägg är ok. Står det varor diem på väggen får du dyka ner från balkongen för att skapa balans i universum.