• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

En helt vanlig dag på landet...

image.jpeg
Intressant! Själv har jag spånken i ett separat skåp, då det annars blir så svårt att stänga locket till humidoren.:confused:

Måste köpa några fler i veckan när humidoren anländer, kanske några kortare varianter då många blir nästan halv rökta eller rökta i två sittningar.
Att börja komma ikapp @BOTL kommer ta många år ;)

Ni frågade för ett tag sen när man röker upp en 33 år gammal cigarr, idag!! Idag känns som rätt tillfälle

Firar att vi blivit markägare och om ett par månader är vår nya hem färdigbyggd.
Det är såna här cigarrer som slår en med häpnad. Man ska njuta av livet och just nu är livet magiskt.

image.jpeg
image.png
image.png

Ni frågade för ett tag sen när man röker upp en 33 år gammal cigarr, idag!! Idag känns som rätt tillfälle

Firar att vi blivit markägare och om ett par månader är vår nya hem färdigbyggd.
Det är såna här cigarrer som slår en med häpnad. Man ska njuta av livet och just nu är livet magiskt.

image.jpeg
image.png
image.png
Stoooort Grattis!!!:)
Först går du och ylar om att cigarrskåpet blev dyrt och i nästa sekund så går du och blir markägare och puffar 33-åringar. Jo jag tackar jag;)

Det är iofs skönt med nybygge. Brukar inte komma så värst mycket oförutsett de tio första åren.

...men sen gör det det. :(

image.jpeg
image.png
image.png
Kungligt och grattis! :) Vad dricker du för kaffe till?

Jag gillar tyngre cigarrer så som Partagas No 4 och Cohiba Maduro men nyss blev det en mycket mildare nämligen en Ramón Allones Limitad 2011 som jag köpte av @BOTL förra året
image.jpeg

Den har alltså lagrats i ca 5 år. Mild men väldigt väldigt god! Tjejen min blev till slut irriterad på mig när vi satt på balkongen och skulle bestämma oss för färg till renoveringen av nya lägenheten och allt jag gjorde under dem första 30 minuterna var att babbla om hur god cigarren var etc :rolleyes::D

Jag gillar tyngre cigarrer så som Partagas No 4 och Cohiba Maduro men nyss blev det en mycket mildare nämligen en Ramón Allones Limitad 2011 som jag köpte av @BOTL förra året
image.jpeg

Den har alltså lagrats i ca 5 år. Mild men väldigt väldigt god! Tjejen min blev till slut irriterad på mig när vi satt på balkongen och skulle bestämma oss för färg till renoveringen av nya lägenheten och allt jag gjorde under dem första 30 minuterna var att babbla om hur god cigarren var etc :rolleyes::D

När cigarren inte går att glömma bort är den bra!

Tillbaka
Topp