• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Jag gillar tyngre cigarrer så som Partagas No 4 och Cohiba Maduro men nyss blev det en mycket mildare nämligen en Ramón Allones Limitad 2011 som jag köpte av @BOTL förra året
image.jpeg

Den har alltså lagrats i ca 5 år. Mild men väldigt väldigt god! Tjejen min blev till slut irriterad på mig när vi satt på balkongen och skulle bestämma oss för färg till renoveringen av nya lägenheten och allt jag gjorde under dem första 30 minuterna var att babbla om hur god cigarren var etc :rolleyes::D
de där är en favorit!

Min helg börjar nu, och vilken bra början.
Två paket anlände idag.
Mer cigarrer ifrån @BOTL , tack :)
Och nya boxen anlände, fuktad och låst i några dagar nu.
Nu är det lite egentid :)
image.jpeg

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    194.7 KB · Visningar: 52
  • image.jpeg
    image.jpeg
    130.7 KB · Visningar: 55
  • image.jpeg
    image.jpeg
    132.9 KB · Visningar: 51
Kör en spontanare med @Cristian
image.jpeg

Han röker en Cohiba Siglo 1 och jag valde, av ett gäng som han bjussa på, en Custom Rolled som kom från Kuba för någon månad sedan. Började sött och övergick sedan till en nötig smak som verkar hålla i sig.

Vi var lite skeptiska till dessa Custom Rolled så vi öppnade upp en för inspektion... Bilder på det kommer senare ;)

La Tanita från Kanarieöarna var väl inte någon favorit men jag for inte illa av det precis, några droppar Mackmyra special som sällskap(hallon) och Pateks katalog att bläddra i. En perfekt avrundning på fredagen när barnen somnat och frun är i Milano.

image.jpeg

Tack för tipset! Hade jag inte tänkt på annars. Har du ngn aning om hur länge den håller, om man inte orkar sörpla i sig allt på en gång? ( börjar kännas lite OT i tråden, ber om ursäkt men det ska ju i alla fall drickas till garrarna)

En vecka, du kommer inte orka dra i dig hela flaskan. Köp lite schyst ost och bjud frugan/tjejen på det och ost till efterrätt. Så gott

Tillbaka
Topp