• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

H. Upmann Petit Corona
image.jpeg
Välkommen hit kompis!

Är det någon som besökt Gordon i Gamla Stan?
Eftersöker en trevlig cigarrklubb med gott sällskap så man kan finta bort frugan ibland.
Dessvärre är jag efter 1,5 år i huvudstan fortfarande ganska novis om schyssta ställen.

Lite blåsigt vid poolen så jag finner mig anledning att tända en cigarr en bit bort.

Punch Churchill tubos 98, smakar underbar chokladfondant där både den luftiga kakan spelar in och det flytande innehållet med sin intensitet. Frisk mynta med en fräsch fruktoseftersmak

21c6108cbe08b86909789f71e45e003f.jpg

Jag har en fråga kring min plastidor.
Vi har det ganska varmt hemma, så värmen i lådan hoppar från 21.0-24.5 om dagarna. Fuktighet kring 70-72. Bovedapack 69.

Jag kan tycka efter att ha läst att det är väldigt varmt samt lite över lag fuktigt. Ska jag skaffa mindre fuktig bovedapack? Vill gärna sikta på att få fuktigheten till 65%.

Tips? Har fan inte plats någon annanstans där det är svalare hemma.

Jag har en fråga kring min plastidor.
Vi har det ganska varmt hemma, så värmen i lådan hoppar från 21.0-24.5 om dagarna. Fuktighet kring 70-72. Bovedapack 69.

Jag kan tycka efter att ha läst att det är väldigt varmt samt lite över lag fuktigt. Ska jag skaffa mindre fuktig bovedapack? Vill gärna sikta på att få fuktigheten till 65%.

Tips? Har fan inte plats någon annanstans där det är svalare hemma.
Detta sagt förra och tåls att säga igen. Beads 65% punkt slut! :)

En liten El Rey Del Mundo på Bryggeriet Ångkvarn i Uppsala. Bra öl å trevlig cigarr!

image.jpeg

På tillfälligt besök i Uppsala för golf och studentfirande i morgon. Trevlig stad! Käkat grym helgeflundra och chokladfondant på Hambergs Fisk. Rekommenderas!

image.jpeg
image.jpeg

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    129.7 KB · Visningar: 26
Tillbaka
Topp