Välkommen hit kompis!H. Upmann Petit Corona
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen hit kompis!H. Upmann Petit Corona
![]()
Dags att kliva ut ur garderoben så att säga, med hjälp av den gode @BOTL har nu humidor inhandlats och även en trevlig sampler. Var förbi Framcigarr idag och köpte ett gäng Upmann petit corna samt en låda half corona.Välkommen hit kompis!
Då så då blir det spontanröka hos dig snart!Dags att kliva ut ur garderoben så att säga, med hjälp av den gode @BOTL har nu humidor inhandlats och även en trevlig sampler. Var förbi Framcigarr idag och köpte ett gäng Upmann petit corna samt en låda half corona.
![]()
Om fredag den 10e, från vilken tid är du där?Hemkommen från en middag för en stund sedan. Rundar av kvällen med en härlig Trinidad. Mörkchoklad med nötter hela vägen, perfekt efterrätt!
Någon som vill ses på framcigarr fre 10/6 eller lördag 11/6?
![]()
Om fredag den 10e, från vilken tid är du där?
Jag ska försöka. På fredagar brukar jag kunna smita tidigare från jobbet14.30 är jag där! Fungerar det för dig?
Han kör den som veckans låda så 990:-.Bra val, har en kvar i min låda. Vad tar han för en låda?
What, det var ju pangpris! Dags för ett besök dåHan kör den som veckans låda så 990:-.
Det är alltså för half corona, kanske var lite oklart.What, det var ju pangpris! Dags för ett besök då![]()
Nädå, jag var helt med noterna. 990 är ett riktigt bra pris för dessa. Riktpriset för dessa är 54,-/styckDet är alltså för half corona, kanske var lite oklart.
Detta sagt förra och tåls att säga igen. Beads 65% punkt slut!Jag har en fråga kring min plastidor.
Vi har det ganska varmt hemma, så värmen i lådan hoppar från 21.0-24.5 om dagarna. Fuktighet kring 70-72. Bovedapack 69.
Jag kan tycka efter att ha läst att det är väldigt varmt samt lite över lag fuktigt. Ska jag skaffa mindre fuktig bovedapack? Vill gärna sikta på att få fuktigheten till 65%.
Tips? Har fan inte plats någon annanstans där det är svalare hemma.
Helt rätt!Detta sagt förra och tåls att säga igen. Beads 65% punkt slut!![]()
Stiligt värre!Nu har humidoren stått till sig i några dagar och har idag haft inflyttning...
![]()
![]()
![]()
Nu har humidoren stått till sig i några dagar och har idag haft inflyttning...
![]()
![]()
![]()