• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Tuff dag på kontoret

image.jpeg

Vill gärna, men kan inte.
Har handlar några cigarrer hos Roger under åren, blir alltid ett stopp hos honom när jag är i Sthlm. Hur funkar hans lounge? Låter trevligt!

Sitter där nu! Du betalar 50:- för dagsmedlemskap. Då kan du puffa under hela dagen :)

100:- veckan, 300:- månaden samt 2000:- över året.

Bra priser samt mycket trevlig herf hos Roger! Brukar gå varannan lördag vanligtvis.

En lite riktigt god cigarill på stugans altan i väntan på att familjen anländer.

image.jpeg

Vet inte riktigt vad det är för nåt, fått den med Kind Cigars cigarrabonnemang för rätt länge sedan, men rejält mycket bättre än Bellman å annat skit man kan köpa på macken kan jag lova! Stark, ren tobaksmak och bra brinn- och rökegenskaper.

Har även dessa godingar med mig:

image.jpeg

Helgen kan börja!

Fick hem mer prylar idag.
En liten reselåda för 15 ifrån Cigar caddy.
Sugen som fan att röka men inte frisk i halsen för att tända...
Laddat även upp med en ny flaska efter tips från @BOTL som bara väntar på att smakas..
Smoke em if you got em för mig med ;)
image.jpeg

image.jpeg

Det blev massa gott. Kommer handla där nere också men detta bör räcka till.

Polaren har med sig lika mycket så vi kan säkert byta lite vid behov. Blev vintage från 80-talet. PLs gördel är så in i helvete snygg så man blir mållös
Och RA Perfecto :)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Tillbaka
Topp