Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags å fylla på med lite småttingar.
![]()
Jag är tbx nu. Tänkte svänga förbi dig och röka en för sonen
Mycket fin får jag säga, Bolivar är helt klart en tillverkare i min smak!Vad tycks?
Har också en funkar klockrentFör er som undrar vilken snoppare man ska köpa!? Xikar! Denna är nu 5 år gammal och välanvänd, men fortfarande sylvass. Börjar få lite patina med. Och sa jag livstids garanti på bladen?![]()
![]()
![]()
Välkommen till vår cigarrtråd
Haha. Tack. Den härVälkommen till vår cigarrtråd
Här ligger fokus på rökat, dem flesta av oss ser att du röker en Montecristo men frågan kvarstår: vilken?![]()
Så det är här du gömmer dig..Välkommen till vår cigarrtråd
Här ligger fokus på rökat, dem flesta av oss ser att du röker en Montecristo men frågan kvarstår: vilken?![]()
För er som undrar vilken snoppare man ska köpa!? Xikar! Denna är nu 5 år gammal och välanvänd, men fortfarande sylvass. Börjar få lite patina med. Och sa jag livstids garanti på bladen?![]()
![]()
![]()
Nope, men det svider lite i hjärtat att han släpper en cigarrÄr det någon som har hunnit testa steffos nya cigarr?
Det liggar en varje och väntar på mig hos en polare. Får se om jag hinner prova nästa veckaÄr det någon som har hunnit testa steffos nya cigarr?
Varför?Nope, men det svider lite i hjärtat att han släpper en cigarr![]()
KUlDet liggar en varje och väntar på mig hos en polare. Får se om jag hinner prova nästa vecka
Steffo är en riktigt skön lirare som jag beundrar massor, men har alltid haft svårt med kändisar som släpper massa krimskrams. Har ingen bättre förklaringVarför?
Håller med dig med kändisar som släpper massa skit. Men just steffo kan jag ha överseende med, riktigt härlig lirareSteffo är en riktigt skön lirare som jag beundrar massor, men har alltid haft svårt med kändisar som släpper massa krimskrams. Har inte bättre förklaring![]()
Berätta mer.Steffo har en jävligt flummig hörna på bordershoppen i Rostock, tysk/danska gränsen.