• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Fredags godis blev det idag ifrån framcigarr :)
Blev lite nyfiken av de där små efter @tissoter post tidigare, kollade upp de vita, de är light variant med mindre styrka i.
image.jpeg
Man tackar! Var runt och letade efter ett pack nyss men kunde ej hitta något :( Blev så sjukt sugen :)

Firar 1 år på KS i dag med en H. Upman från 2007. Havre, kex o honung (säger @BOTL ).
Vill passa på att tacka för alla bra råd gällande garrar, i den här tråden och framförallt till Botl och @gruby , mina små brothers in crime-pojkar. Gruby har jag haft äran att få träffa ett par ggr, medan BOTL känns det som jag känner, utan att ha träffat. Hoppas vi kan ses någon gång. Är vi 15-20 pers som aktivt/halvhjärtat postar i den här tråden? Som f.ö. är den bästa på KS. Känns som en liten familj här inne på stora KS. Tack pojkar!
image.jpg

Edit: Tack alla andra också för bra råd och fina inlägg, ingen nämnd...

Firar 1 år på KS i dag med en H. Upman från 2007. Havre, kex o honung (säger @BOTL ).
Vill passa på att tacka för alla bra råd gällande garrar, i den här tråden och framförallt till Botl och @gruby , mina små brothers in crime-pojkar. Gruby har jag haft äran att få träffa ett par ggr, medan BOTL känns det som jag känner, utan att ha träffat. Hoppas vi kan ses någon gång. Är vi 15-20 pers som aktivt/halvhjärtat postar i den här tråden? Som f.ö. är den bästa på KS. Känns som en liten familj här inne på stora KS. Tack pojkar!
image.jpg

Tack för förtroendet att få hjälpa dig in på hobbyn, jag har haft äran och nöjet att träffa flera av de aktiva i gruppen och vänskap som växt långt utanför forumet. Vilka fantastiska människor som har öppnat ögonen för denna hobby inte minst idag har jag fått uppleva den otroliga omtanke och värme som finns bland brödrabladen. Ni vet vilka ni är.

Ser fram emot att träffa fler av er och hoppas att fler KSherfar blir av, det behöver inte vara svårare än attt bara ta sig tid och träffas i all enkelhet. Rök gott, må väl, njut av stunden och unna er!!

Senast ändrad:
Vilken dag! Jag satt på casan i Maastricht idag med några riktigt härliga holländare. Dutchcigars (instagram cigarr kändis) var med, bra upplevelse och underbar herf!

KEzEGQ5.jpg

Man börjar bli semesterfet, helvete. Det blir att skaffa Pokémon GO...
5GtvuOH.jpg

Casan vi satt på har egna medlemslådor, enbart de som jobbar där kan öppna. Enbart förvaring av det som skaffas på plats. Riktigt fint och snyggt, en av de bekanta har en mindre box, 330€ per år och större för 660€.

JeZZcLh.jpg

jdBlHfx.jpg

Grabbarna och Reza i mitten på tavlan. Reza är grundaren utav denna samt Antwerpen och en till i Holland, samt Cohiba Loungen i Antwerpen.
Stor kändis i cigarrvärlden, köpte till exempel Cohiba 50 års humidoren på habanos festivalen i cuba för flera miljoner igår. Är också en stor figur här i Holland och Belgienen.
Gd2hlfB.jpg

Man kunde köpa cohiba robusto 50 års jubileum för 550€ om man kände för det.
vnjdCZt.jpg

Själv så kom jag hem med en regional för Holland. Fina Diplomaticos!

Wt1ddSM.jpg

image.jpg

Äran är min och alkoholismen (Diplomatico) är mitt fel. @BOTL får stå för cancern (cigarrerna) ;)
skämt på sidan (som man säger i orten) har du druckit någon Zolodkowa Gorszka och isåfall vad tyckte du?

Äran är min och alkoholismen (Diplomatico) är mitt fel. @BOTL får stå för cancern (cigarrerna) ;)
skämt på sidan (som man säger i orten) har du druckit någon Zolodkowa Gorszka och isåfall vad tyckte du?
Den står på hedershyllan. Vågar inte öppna, rädd att det händer något dumt då. ;)
Edit. Om du hjälper mig nästa gång du kommer, så vet man inte vad som händer.
Edit igen. Utan moppen!

Vilken dag! Jag satt på casan i Maastricht idag med några riktigt härliga holländare. Dutchcigars (instagram cigarr kändis) var med, bra upplevelse och underbar herf!

KEzEGQ5.jpg

Man börjar bli semesterfet, helvete. Det blir att skaffa Pokémon GO...
5GtvuOH.jpg

Casan vi satt på har egna medlemslådor, enbart de som jobbar där kan öppna. Enbart förvaring av det som skaffas på plats. Riktigt fint och snyggt, en av de bekanta har en mindre box, 330€ per år och större för 660€.

JeZZcLh.jpg

jdBlHfx.jpg

Grabbarna och Reza i mitten på tavlan. Reza är grundaren utav denna samt Antwerpen och en till i Holland, samt Cohiba Loungen i Antwerpen.
Stor kändis i cigarrvärlden, köpte till exempel Cohiba 50 års humidoren på habanos festivalen i cuba för flera miljoner igår. Är också en stor figur här i Holland och Belgienen.
Gd2hlfB.jpg

Man kunde köpa cohiba robusto 50 års jubileum för 550€ om man kände för det.
vnjdCZt.jpg

Själv så kom jag hem med en regional för Holland. Fina Diplomaticos!

Wt1ddSM.jpg
Det där såg inte dumt ut! :)

Fråga: finns någon bra cigarr-lounge i Sthlm? Har en vän över från staterna om en vecka och han är en stor cigarr-fantast. Skulle vara kul att ta ut honom.

Fanns en i vasastan förut men det är en strip-klubb nu...

Tillbaka
Topp