Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!! Men den där gördeln var nog den gräsligaste jag har sett hahaEftermiddagens cigarr är en Perdome Fresco Robusto med en smak av choklad och peppar, blommor och lite rökig smak. Och till det lite på läsning om ämnet.![]()
![]()
Där kan jag hålla med dig om inte en av dom vackrast kanske, men den funkar ju.Nice!! Men den där gördeln var nog den gräsligaste jag har sett haha
Grattis!!Fyllde år i helgen och fick bl.a lite cigarrer från icke rökande polare och en av dessa sitter jag med nu: CAO Flathead Piston 642, nicaraguanskt, dominikanskt och ecuadorianskt tobak/täckblad.
![]()
Inte samma djup som dem flesta kubanska och långt ifrån den goda smaken som jag tycker kubanerna har dock boxpressed vilket jag tycker både ser och känns trevligt.
Grattis! Lyckades missa texten ovanför bildenFyllde år i helgen och fick bl.a lite cigarrer från icke rökande polare och en av dessa sitter jag med nu: CAO Flathead Piston 642, nicaraguanskt, dominikanskt och ecuadorianskt tobak/täckblad.
![]()
Inte samma djup som dem flesta kubanska och långt ifrån den goda smaken som jag tycker kubanerna har dock boxpressed vilket jag tycker både ser och känns trevligt.
Prova ta en potatissticka eller något annat långt, smalt och vasst och försiktigt trä igenom Stickan genom hela cigarren. Brukar hjälpa hyfsat mot pluggade cigarrer!La Flor de Cano, bra smak men tyvärr dåligt drag, men jag kämpar på!
![]()
Finns väl Cigarrborr att köpa..?!Prova ta en potatissticka eller något annat långt, smalt och vasst och försiktigt trä igenom Stickan genom hela cigarren. Brukar hjälpa hyfsat mot pluggade cigarrer!
Haha, verkar bara funka på ringmått över 60Finns väl Cigarrborr att köpa..?!
![]()
Bolivar kvällen till ära, fin cigarr med karaktär...
![]()
Jag tycker du ska gå till en tobaksaffär som har en bra utbud av cigarrer i olika priser. Och så ska dom va Königa i ämnet och kunna hjälpa dig att hitta något som passar dig som nybörjare. Och så finns det billiga snoppare i plsat som funkar för att testa som nybörjare för man måste ta bort en bit bakpå cigarren. Så våga att testa dig fram med olika märken, och se om du tycker om att röka cigarrer. Och testa att dricka något gått till den så får du fram smaken bättre. Så lycka till med att bli en cigarr människa och livsnjutare du också.Har aldrig testat att röka cigarr seriöst någon gång. På grund av den här tråden är jag sugen att testa. Drömde en sjuk dröm härom natten som hade cigarrer som huvudtema.
Är det bara att knalla iväg till närmaste tobaksaffär och köpa en eller är snoppare och andra attiraljer nödvändigt?
Har aldrig testat att röka cigarr seriöst någon gång. På grund av den här tråden är jag sugen att testa. Drömde en sjuk dröm härom natten som hade cigarrer som huvudtema.
Är det bara att knalla iväg till närmaste tobaksaffär och köpa en eller är snoppare och andra attiraljer nödvändigt?
Tack så hemskt mycket! Skickar ett pm så tar vi det vidare därifrånNej, om du vill testa och se om detta är nåt för dig kan jag sätta ihop en sampler med 3 cigarrer. har nån dålig snoppare liggande som du kan få och skaffa en troch eller vanlig tändsticka att tända cigarren med. Ska man försöka få någon att röka cigarr ska man se till att de röker riktigt gott första gången![]()
Har vi någon jägare i denna tråd? ska på älgjakt på fredag och undrar om älgarna skyr röken eller om det är ok att sitta och mysa med en garre i väntan på helge...
Kan bara säga hur jag upplever situationen att det kan va bra med en som gör att lukten från en kommer bort. Jag gör det själv i bland när jag sitter på pass. Men inte när jag går med hund. Så ta en du.Har vi någon jägare i denna tråd? ska på älgjakt på fredag och undrar om älgarna skyr röken eller om det är ok att sitta och mysa med en garre i väntan på helge...
En av mina favoriter. Sen är iofs Bolivar ett starkt märke hos migBolivar kvällen till ära, fin cigarr med karaktär...
![]()
Under fläkten och plocka bort filtren. Fettet där binder doften. Vädra i 5 min i köket och innan det hade jag en Biozone som gjorde jobbet. De större maskinerna funkar jättebra och det finns färger som lämpar sig betydligt bättre för detta ändamål.Hur gör ni som röker inomhus? Sätter det sig i väggarna?
Under fläkten och plocka bort filtren. Fettet där binder doften. Vädra i 5 min i köket och innan det hade jag en Biozone som gjorde jobbet. De större maskinerna funkar jättebra och det finns färger som lämpar sig betydligt bättre för detta ändamål.
Jag har bara öppnat balkongdörren eller något fönster. Hade blivit galen av ett fläktljud. Det luktar dock ordentligt i minst ett dygn efteråt. Smällar man får taHur gör ni som röker inomhus? Sätter det sig i väggarna?
Varför kör du inte med Biozone längre?
Haha tack för omtanken men:Fan så kallt att röka om dagarnasäger det BOTL säger, man skulle haft en liten stuga på tomten med öppen spis, suttit där varje kväll! #mancave.
@gruby hittade perfekta askkoppen till dig
http://www.ebay.com/itm/Breitling-P...693075?hash=item1c5b4a7ed3:g:yyQAAOSwAYtWIwcW