Stein
Silver
Ser vi med spänning fram emotStorherf idag med goda vänner. Återkopplar med bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser vi med spänning fram emotStorherf idag med goda vänner. Återkopplar med bilder
http://www.usatoday.com/story/news/...ons-expands-trade-travel-rum-cigars/92042662/
Whelp! Nu har USA plockat bort sanktioner mot Rom och Cigarrer från kuba till eget bruk.
Spännande...
Trist, får ta och bunkra upp ordentligt nu under vintern då.Jag tror vi kommer få se en ofattbar nedbrytning av den kubaner.
Under dagen har fem stora handlare jag varit i kontakt med var at för leveranstopp i flera kommande månader
Fyfan![]()
Är det där Diplomaticos romlikör?Lördag kväll är inte så dumt ibland...
![]()
Väldigt bra smak på herrnLördag kväll är inte så dumt ibland...
![]()
Nej det är Diplomaticos vanliga Anejo - inte lika trevlig som reservan men bland det mest prisvärda jag smakat.Är det där Diplomaticos romlikör?
TackVäldigt bra smak på herrn![]()
Hur skulle du ranka den jämfört mot qrm?Nej det är Diplomaticos vanliga Anejo - inte lika trevlig som reservan men bland det mest prisvärda jag smakat.
Inte testat likören faktiskt men borde göra det då jag ändå inte är så mkt för alkoholsmaken...
Haha, ja den har jag provat, ingen höjdare!Gillar båda, rankar QRM något högre men då är det högre pris.
Men ta inte mig som någon romexpert då jag gillar Ron De Jeremy och du kan ju fråga @BOTL vad han tycker om den?
Jäklar vilka cigarrer!! Kul att ni röker förstklassigt i ett garage vid ett pokerbord. Ger en skön kontrastGrupprovning på champagne och Davidoff No.1(rullade i Kuba)från 1985. Blir knappt bättre
Vi har antecknat och laddar upp dessa sen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LÄTT bästa Maidenskivan!!Lördag kväll är inte så dumt ibland...
![]()
Jäklar vilka cigarrer!! Kul att ni röker förstklassigt i ett garage vid ett pokerbord. Ger en skön kontrast[/QUO
Ja något rättvisa ska det väl vara.Tja barnen får lördagsgodis så pappan kan väl få "söndagsgodis".
Sista timmarna av helgen så lika bra att utnyttja dem fullt ut...
![]()
Hmm märkligt. Gör om samma procedur och låt stå över helgen.
Vad är det för märke på humidoren
59-60 idag efter att ha stått över helgen. Humidor kass?
Nån som är sugen på Bolivar Coronas Extras från 1998 så PMa. Inte riktigt min smak, så jag säljer vidare några, eller byter...![]()