Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skööön tavla!!!![]()
Myggfritt ute nu, och kasst ljus![]()
Snygg matchning med tröja och cigarr i grön nyans och snygg klocka på det. Kan inte bli bättre.![]()
Myggfritt ute nu, och kasst ljus![]()
Fy fan! Lönekontot måste eka just nuFortsätter med mitt Cohibaprojekt.
Idag landade 30 Esplendidos från 2003 rullade på just El Laguito.
![]()
![]()
Bytte faktiskt till mig dessa.Fy fan! Lönekontot måste eka just nu![]()
Då måste det eka i cigarrskåpet dåBytte faktiskt till mig dessa.
Ditt Cohiba-quest är bland det nördigaste - och därmed härligaste - jag hört om. Sjukt kul att få en inblick i!Bytte faktiskt till mig dessa.
Då måste det eka i cigarrskåpet då![]()
Så ju riktigt trevligt ut det där. Och gott också.Måndag kväll i Köpenhamn - en liten getaway för mig och frun.
.
![]()
Hur tycker du den var?Glömt att lägga ut tidigare idag.![]()
![]()
Det var första gången jag testade den, och kan hålla med dig om att den var stark. Men annars var smaken rätt så behaglig efter en stund. Men kan tänka mig att den blir bättre och bättre hur flera man röker och lär känna den.Hur tycker du den var?
Jag har rökt CAO Brazilia flertalet gånger och den gillar jag om än väldigt nikotinstark.
Sjukt najs, men den nya gördeln får mig att inte vilja röka Cohiba. Hur f*n tänkte dem!?Fanns ju lite rare i skåpet innan med men ja det är faktiskt tomt.
Fast jag har ju fyllt på med Cohiba förra veckan också. Två lådor Cohiba Piramides Extra från första släppet 2012
![]()
Blingbling, kommer öka försäljningen i USA och Polen (@gruby)Sjukt najs, men den nya gördeln får mig att inte vilja röka Cohiba. Hur f*n tänkte dem!?
Sjukt najs, men den nya gördeln får mig att inte vilja röka Cohiba. Hur f*n tänkte dem!?
Härligt!Måndag kväll i Köpenhamn - en liten getaway för mig och frun.
![]()
Härligt!
Vilken är frugans och vilken är din?
Edit: Tre bakverk på två pers. Kungligt!
Haha@ZtaFfaN @BOTL
Grabbar ni tänker fel...
Känner jag Kingen rätt är de hans alla 3, frugan är säkert o beställer en salladsblad eller liknande
Eller @Kinglolle ?
Edit, nästan rätt![]()
Hoppas den smakar... våra goda vän hade boomat att jag paxade dem två...
Jag verkligen, men för min del högsäsong på inköp i alla fall.Tråkigt..... tråkigt att det är lågsäsong nu!