Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slänga upp Behikes löst på bordet, blandat med massa annat...

FTW!Slänga upp Behikes löst på bordet, blandat med massa annat...![]()
De där är helt galet bra! Har med mig en som nog tänds upp efter maten.Cohiba Lanceros från 2005, wow den är helt underbar, perfekt drag, inslag fina trätoner, lätt smekande gräston, perfekt balans.
![]()
Hahaha ska jag spara en print screen av detta å visa din fruFasen gubbar det där såg grymt ut - nästa gång får ni masa er upp till de jämtländska skogarna så bjuder jag på mat och dryck mot lite sällskap. Man blir så folkskygg häruppe särskilt med en fru som är värre än Fritzl![]()
Det är inga fördomar om de stämmer!!Förresten grym Bratte @gruby - two tone bratte med Utc skulle kunna uttala vissa fördomar och ändå så är det en favorit.
Det värsta är att jag inte bara gillade den utan vill ha en också![]()
Hahaha...Klockan är 02:18 och vi tänkte "vi tar en till"
![]()
Ja men va bra jag tar denna MC A på hela 25cm....
Jävlar va schysst tändare!!Fick trevliga presenter av svägerskan igår. En garre och en jettändare.
![]()
Nja, föredrar min fru fastän hon inte jobbar i cigarraffär.Jävlar va schysst tändare!!
Om inte frugan är supergerym så gå till svärfar och be om att få byta dotter![]()