• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

The Oak från runt 2010, mycket trevlig och fint balanserad med inslag av nötter, kakao, muscavodosötma.
IMG_0576.JPG

Jaha vad ska man säga :D:angel:
En Por Larranaga - Sobrisialientes, Brittisk regionalare ihop med Diplomatico efter en dag med pang pang!

Nu sitter jag tillsammans med mina väldigt goda vänner @ZtaFfaN @sherwan och @BOTL någonstans i Sälen i detta rum:

Och bara njuuuuuter!

Fasen gubbar det där såg grymt ut - nästa gång får ni masa er upp till de jämtländska skogarna så bjuder jag på mat och dryck mot lite sällskap. Man blir så folkskygg häruppe särskilt med en fru som är värre än Fritzl ;)

Fasen gubbar det där såg grymt ut - nästa gång får ni masa er upp till de jämtländska skogarna så bjuder jag på mat och dryck mot lite sällskap. Man blir så folkskygg häruppe särskilt med en fru som är värre än Fritzl ;)
Hahaha ska jag spara en print screen av detta å visa din fru ;)

Vi har ju träffats och det var väldigt trevligt så jag kommer väldigt gärna upp :)

Edit: resten av grabbarna följer gärna med också hälsar dem här!

Tillbaka
Topp