• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Trelingon

Omega
Slapp en p-bot med marginal på ett par sekunder samt att jag fick serva ac:n i sommarbilen gratis.. Detta kunde bara toppas med min nuvarande nr1 pinne:cigar:
H.Upmann no2. Helt underbart len!
Tack @BOTL
20170814_190234.jpg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Men borde du inte prova en rök i alla fall? Kan ju fortfarande vara ok att puffa, tobaken kan mycket väl vara kalas?
För sent nu men det läskade inte det minsta. Förutom att humöret dök i botten av att de var fulgarrar är de gjorda av kriminella människor som struntar fullständigt i mig som konsument. Vem vet vad som kan finnas i? Inte en risk jag vill ta i alla fall.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
För sent nu men det läskade inte det minsta. Förutom att humöret dök i botten av att de var fulgarrar är de gjorda av kriminella människor som struntar fullständigt i mig som konsument. Vem vet vad som kan finnas i? Inte en risk jag vill ta i alla fall.
Absolut inte röka skiten för det är med väldigt stor risk att det är just råttbajs du bl.a. röker. När de fyller dessa fakegarrar så sopar de ofta upp resterna från golvet och då hänger allehanda saker med...
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Men borde du inte prova en rök i alla fall? Kan ju fortfarande vara ok att puffa, tobaken kan mycket väl vara kalas?
Absolut inte röka skiten för det är med väldigt stor risk att det är just råttbajs du bl.a. röker. När de fyller dessa fakegarrar så sopar de ofta upp resterna från golvet och då hänger allehanda saker med...
 

Stein

Cartier
Glömde lägga upp denna. Sista garren innan förkylning som har hållt i sig en och en halv vecka! :mad: En Upmann connoisseur no.1. Var faktiskt lite besviken på den. Det är min äldsta cigarr som jag har sparat så den var från 2012. Tycker mest den smakade ren tobak och upplever att den blivit starkare med åren.
20170811_124207.jpg
 
Topp