• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

mikjon

Omega
Ramon Allones EL 2011 lika bra som vanligt.
IMG_0885.JPG
 

BOTL

Panerai
Glömde lägga upp denna. Sista garren innan förkylning som har hållt i sig en och en halv vecka! :mad: En Upmann connoisseur no.1. Var faktiskt lite besviken på den. Det är min äldsta cigarr som jag har sparat så den var från 2012. Tycker mest den smakade ren tobak och upplever att den blivit starkare med åren.

Kan jag få köpa en singel??
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Passar på när solen skiner
IMG_4385.JPG

Detta är ta mig fan den absolut bästa cigarren i denna storlek. Om jag minns rätt så är den från 1998 och kostar därefter (vill man ha lagrat så får man betala extra, inga konstigheter) men den är värd varenda krona!
 

Trelingon

Omega
Eftersom jag är en nyfiken jävel så blev det även Steffo maduro toro.
Lätt och fin i draget, hyffsad bränna. Den lyckades räta ut sig en gång hittils.
Väldigt krämig, söt, hasselnöt och kaffe.
Ingen styrka alls tills 30min in.. Mums!
Tills 30min in... ren tobakssmak.. Aptråkig...
Får se hur den fortsätter..
20170819_212441.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Vi är tre bästa vänner från back in the day där en av oss fick en son innan sommaren så igår umgicks vi och grillade och för att fira hans förstfödde son blev vi bjudna på Cohiba Robusto
IMG_4424.JPG


Fick sms nyss från nyblivne pappan: "nästa födsel så skippar vi cigarr, fy fan vad allt stinker" :D:Do_O
 
Topp