Marginellt!Cohiba Lanceros från 2005. Det här är Cohiba, inslag av trä, fin nötighet, svepande gräston, perfekt balans och drag. Kan det bli bättre?
![]()
Jag håller också dem där väldigt väldigt högt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Marginellt!Cohiba Lanceros från 2005. Det här är Cohiba, inslag av trä, fin nötighet, svepande gräston, perfekt balans och drag. Kan det bli bättre?
![]()
Kom igen nu kompis, visa den "fina askkoppen" ocksåEn nödraket, i solnedgången.
![]()
Din födelsedag?En födelsedagscigarr
Monte Tubos från 2001
![]()
Yes sirDin födelsedag?![]()
Grattis!Yes sir
Happy the birthday to you, amane!En födelsedagscigarr
Monte Tubos från 2001
![]()
Grattis!En födelsedagscigarr
Monte Tubos från 2001
![]()
Ser grymt god ut! Grattis!Mamma kom med tårta till cigarrklubben
![]()
![]()
GrattisEn födelsedagscigarr
Monte Tubos från 2001
![]()
Grattis i efterskott BOTL. Men vad är det jag ser för cognac, det är väl inte Renault![]()
Denna toa borde ni gilla era inrökta stollar!!! ;-p
![]()
Sitter på möte i Sthlm idag och är röksugen. Är det Framcigarr som gäller? Finns det nåt hemligt lösenord för att bli insläppt?![]()
Det är en liten osteria i Bologna som heter Da FabioVete fan var du är men de verkar ha stil och klass.
Mycket trevlig butik! Så fort jag nämnde Ditt namn så plockade han fram lagrade kubaner.Hälsa från mig och köp en cigarr på plats. Klappa försiktigt på hunden (Leo)
Hittar du inget i Norrköping så åk till cubano.se i Linköping, Ralph har ett stort sortiment med mycket bra priser.Någon som vet om det finns nått hyfsat vettigt ställe att köpa ett par garrar på i Norrköping? Fyller år på lördag och känner mig upplagd för att suga lite
Tack för tipset! Hinner dock ej åka, men bra att veta till framtida inköpHittar du inget i Norrköping så åk till cubano.se i Linköping, Ralph har ett stort sortiment med mycket bra priser.
Stort grattis i efterskott @BOTL
Varit lite si & så med rökandet nu, tråkigt när det blir så...
Hur ser det ut under hösten? Dags för en herf?
Perfekt, det kör vi på!Ja det tycker jag. försöker anordna en lite herf på Birka som har cigarrlounge. God mat och cigarrer. Går boka för ett par hundralappar per hytt.