• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

mikjon

Omega
Siglo VI från 2012, perfekt balanserade toner av trä, ljus kakao, gräston.
IMG_1002.JPG
 
Jag rökte en cigarr för många år sedan, en billigare variant med en kraftig vaniljton, tänk eftersmaken till cola vanilj.

Finns det någon cigarr ni vet om som skulle passa den beskrivningen? Den behöver inte vara superbillig!
 

mglaum

Panerai
Ni som har erfarenhet, jag har rökt en del denna sommaren och fått mersmak. Har ni några råd gällande prisvärda cigarrer som är runda, det vill säga inte för dominanta, helst något mindre och inte allt för lång.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Ni som har erfarenhet, jag har rökt en del denna sommaren och fått mersmak. Har ni några råd gällande prisvärda cigarrer som är runda, det vill säga inte för dominanta, helst något mindre och inte allt för lång.
I den kategorin du beskriver är min favorit Por Larranaga - Monte Carlo. Krämig rund smak och tar väl ca 30 min att röka.
 
Topp