Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med, det är min enkla favorit särskilt nu på vintern när det ofta är trevligt med en kort rök så man slipper frysa häcken av sig.H.Upmann. kanske bästa kortisrökat. God kväll vänner.
Cohiba till nåt som heter Mango Licious det låter som en rolig söndag!Avslutade med nån jävla mango licious...
Herregud...alltså jag skäms nästan att posta denna bild...
Bovedapåsen mäktade nog inte med att mätta humidoren, du behöver flera Bovedapåsar, eller något annat som hjälper till, såsom Beads. Så här års är det mycket torrt innomhus.I julklapp fick jag en humidor, Innan det har jag haft mina cigarrer i en plastlåda med en boveda påse, påsen har hållt sig mjuk och fuktig i minst ett halvår . Jag flyttade över påsen och cigarrerna till humidoren och efter några dagar så blev påsen hård och cigarrerna torra. Min sambo kan inget om humidorer så hon har säkert köpt en utan att se efter vad det är. nu undrar jag om det är så dålig kvalitet på den eller kan jag ordna någonting med den så att den behåller håller fukten i lådan . Jag tänker att den läcker och därför blir det så här, Vad kan jag göra åt det här?
Okej så det behövs mer fukt i en Humidor än i plastlådan har jag förstått det rätt då?Bovedapåsen mäktade nog inte med att mätta humidoren, du behöver flera Bovedapåsar, eller något annat som hjälper till, såsom Beads. Så här års är det mycket torrt innomhus.
Plastidoren håller fukten bättre än trähumidorer där den oftare måste fyllas på med vatten till beads.Okej så det behövs mer fukt i en Humidor än i plastlådan har jag förstått det rätt då?
Humidoren absorberar fukt eftersom den består av trä. Plastidoren absorberar ingenting.Okej så det behövs mer fukt i en Humidor än i plastlådan har jag förstått det rätt då?
Ok, har kollat på filmen som @sherwan skickade, jag har inte gjort något utav det som behövdesHumidoren absorberar fukt eftersom den består av trä. Plastidoren absorberar ingenting.
Inte om du har beads eller boveda packs.Ok, har kollat på filmen som @sherwan skickade, jag har inte gjort något utav det som behövdes. Den här lilla avfuktare som följer med, ska den sitta uppochnervänt i locket?