Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La Ley Reserva 2015 Laguito, inslag av trä, nötighet, ljus choklad.
![]()
Audio Research VSI60 med KT150 rör, WLM Diva MKll golvhögtalare, Rotel CD, Pro-Ject Classic skivspelare. Låter förbaskat bra.Nåja jag ser en rörstärkare. Vad har du för anläggning?
Audio Research VSI60 med KT150 rör, WLM Diva MKll golvhögtalare, Rotel CD, Pro-Ject Classic skivspelare. Låter förbaskat bra.
Lite lätt avis på ett cigarr rum, bara att gratulera.Nu börjar det närma sig, lite mer lasyr för att få det mörkare sen är det i princip klart. Ny matta in bara
![]()
Känns sjukt gött nu när det nästan är klart. När frun säger ”Gör du ett cigarr rum” är det bara att passa på innan hon ångrar sigLite lätt avis på ett cigarr rum, bara att gratulera.
Kan garantera att min inte hade sagt det, så jag väntar på lite varmare väder nu helt klart.Känns sjukt gött nu när det nästan är klart. När frun säger ”Gör du ett cigarr rum” är det bara att passa på innan hon ångrar sigJag var givetvis tvungen att fråga om lov
![]()
Vad kör du med för fläkt?Då var fläkten igång. Var tvungen att prova hur det funkade
![]()
Den vi pratade om fast modellen störreVad kör du med för fläkt?
Perfekt, drar den bra?Den vi pratade om fast modellen större
Ja pierdole, nu fattar jag vem du är! Jävligt jobbigt när folk byter både avatar och användarnamnGott efter en lång dag
![]()
Ja pierdole, nu fattar jag vem du är! Jävligt jobbigt när folk byter både avatar och användarnamn![]()
Inte alls sugenDå tar vi helg!
![]()
Inte alls sugenskitväder å humidoren är full .
Gillar inte i-landsproblem .
Krävs väl lite extra i början när man " kör in den" minns jag inte fel ska man ställa en kopp/skål med vatten en vecka i en ny humidor så den fuktar in sig.![]()
Behöver lite tips och råd kära klockvänner. Fick en humidor i julklapp, upplever att jag behöver fylla fuktarna väldigt ofta, minst en gång i veckan för att fuktigheten ska liga kring 65-70% rf. Är detta normalt med mindre humidorer? Läste tidigare i tråden om beads hur funkar dessa?
![]()
Behöver lite tips och råd kära klockvänner. Fick en humidor i julklapp, upplever att jag behöver fylla fuktarna väldigt ofta, minst en gång i veckan för att fuktigheten ska liga kring 65-70% rf. Är detta normalt med mindre humidorer? Läste tidigare i tråden om beads hur funkar dessa?
Gillar inte kylan så det får vänta. Har dock provat några gånger i utebadet, men f.n va svårt de e å hålla liv i en garre där. Högst troligt lite för mycke ånga.![]()
Är ganska skönt med eget rum nu men tro mig jag har pinats i både vind, regn, snö...
Zubrowka och äppeljuice samt en Partagas innan middagen