Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har de för bra i ditt rökrum Saknar lite värme.Fredag är bästa dagen...
![]()
Har du vägarna förbi är du välkommenDu har de för bra i ditt rökrum Saknar lite värme.
Hade vart kul, vart i Svedala bor du?Har du vägarna förbi är du välkommen
Bor i SkåneHade vart kul, vart i Svedala bor du?
Själv fick jag förpassa mig ut i maskinhallen, kallt dom satan, fick igång dieselkanonen och satte mig på en pall, funkade men lite mindre charmigt.
De va ju inte runt hörnetBor i Skåne
Kjell o Company. Kanon.Tips på en bra digital hydrometer för ca 200-300kr max?
Jävla fin pelare men smaken är verkligen subjektiv, jag tycker de där är bland det sämsta jag har rökt. Tyvärr köpte jag en hel låda när det begav sig...Hårt rullad, nästan pluggad RF Perlas. Tur den är liten. Jättegod.
![]()
Firat kärleken, ny klocka och nu nya cigarrer! Bra vecka!
![]()
Okey, som sagt, smaken är som baken. men ändå märkligt, jag håller dessa högt, just denna var jobbigt pluggad iofs. Prova igen om dom legat ett tag? Mina lådor är från -13 och -14.Jävla fin pelare men smaken är verkligen subjektiv, jag tycker de där är bland det sämsta jag har rökt. Tyvärr köpte jag en hel låda när det begav sig...
Rökte upp/bjöd bort samtliga så inga kvarOkey, som sagt, smaken är som baken. men ändå märkligt, jag håller dessa högt, just denna var jobbigt pluggad iofs. Prova igen om dom legat ett tag? Mina lådor är från -13 och -14.
Låter som en jobbig dagSitter och njuter på Koh Lanta Thailand med en Monte Double Edmundo och ett glas Pyrat Rum
![]()
Man tar allt som oftast med sig egna då du på så sätt är säker på förvaringen.Låter som en jobbig dag
En fråga för en okunnig, när man reser till ett land som kopierar det mesta , typ Thailand!
Tar man med egna? eller går det hitta äkta i detta land?
KÄMPA!!!!!Sitter och njuter på Koh Lanta Thailand med en Monte Double Edmundo och ett glas Pyrat Rum
![]()
Har med egna lite över 40 st, det går att hitta möjligtvis i Bangkok. Bäst att ta med så man vet vad man puffar.Låter som en jobbig dag
En fråga för en okunnig, när man reser till ett land som kopierar det mesta , typ Thailand!
Tar man med egna? eller går det hitta äkta i detta land?