Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Handlar mest om flödet du drar in. En vanlig giljotin klipper ju mer yta än en V och då blir inte indraget lika hårt koncentrerat. Jag gör absolut oftast vanlig snoppning men ibland tar jag mig en V.Har sett mer och mer att det dyker upp V-cutter.
Någon som kan förklara vad det blir för skillnad mellan ett rakt och V skärning?
PL Monte Caaaaaaarrrrrlooooo - jättegod. Krämig och sockerkaksliknande. Älskar den.
![]()
Varje gång jag sparar nån garre retar @Cristian och @sherwan mig och kallar det för domedagscigarrGe den ett minimum av 10 år, och du har honungssötma i sällskap av sockrad mjölk.
Problemet är att de är så goda färska.
Du vet bättre än så, sluta retas.Instämmer med de två herrarna, antingen är man samlare eller rökare, bara välja.
-Finns färdiglagrat av en anledning.
Det gör jag. Sen har jag alltid cigarrer när det väl behövsHaha se det positivt kompis.
Japp efter 2 varma veckor på Koh-Lanta
Du får ett gilla men nåde dig om garren inte är tänd!
Haha!Du får ett gilla men nåde dig om garren inte är tänd!