Bottega
Basic
Lördagkväll så klart man har med sig resehumidorn och tar en cigarr eller två medan vi njuter av kvällens fotboll...
![]()
![]()
![]()
Fan Kinglolle!!! Har frugan börjat puffa eller har hon gjort det tidigare med? Trevligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lördagkväll så klart man har med sig resehumidorn och tar en cigarr eller två medan vi njuter av kvällens fotboll...
![]()
![]()
![]()
Det får jag nog ta på mig, hon har möjligtvis feströkt cigaretter tidigare. Favoriten nu är Cao och deras smaksatta serie och dessa små cigariller från Cohiba.Fan Kinglolle!!! Har frugan börjat puffa eller har hon gjort det tidigare med? Trevligt!
Vi har lite olika syn på "morgonmys"Lite morgonmys
![]()
![]()
Hur var dessa?Lite morgonmys
![]()
![]()
Bra, jag gillade dem. Saltade jordnötter och lite mjölkchoklad med en bra örtighet. mediumfull i styrka.Hur var dessa?
Det är ingen fara. Bara röka upp.Var precis på ett premiärbesök på Framcigarr efter de tidigare rekommendationerna i tråden! De H. Uppmann Half Corona jag köpte kom dock med något som liknar mögel, har läst på lite och förstår nu att det kan vara "plume". Roger på framcigarr nämnde specifikt att det inte var mögel, men jag blir trots det tveksam. Vad kan man göra för att försäkra sig om en mögelfri cigarr?
Härligt! Då vet jag. Tack så mycket för tidigare tips om cigarrer och handlare.Det är ingen fara. Bara röka upp.
Vill du ha mögelfri. Åk till farbrik och köp. frys igen vid hemkosm och ha det i en kyld lokal och hoppas på det bästa. Finns tyvärr inga garantier.
Generellt så är det överfukt hos alla handlare.
SnopetEfter en god middag tänkte jag att det var dax för en god pinne. Leter lite i plastidoren och hittar en gammal Punch. Ut på altanen, preppat med kaffe o Diplo, sliter ur pinnen ut röret.
Ridå!
![]()
Helt ok, men inte vad jag hade förväntat mig![]()