• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

SayWhat

Omega
2-Faktor
BD3386D6-57C3-4354-AC6C-158E9383011E.jpeg

Njuter efterrätten hemma efter middag hos den lokala indiern, My Father, Kaffe, Oban, smågodis och frugans sällskap......vad mer kan begära här i livet ?? Trevlig helg på er alla :cigar::cigar::cigar:
 

Stein

Cartier
Hittar man en cigarr som matchar jackan så måste man ju prova! :cigar: Rocky Partel - The Edge Candela... i början smakade den peppar/chili. Sen blev den helt intetsägande så jag vaskade halva. Inget motstånd (lätt rullad och vägde som en fjäder) och mycket rök. Men men den såg i alla fall lika äcklig ut som den var... :)
20180629_193944.jpg
20180629_190332.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Hittar man en cigarr som matchar jackan så måste man ju prova! :cigar: Rocky Partel - The Edge Candela... i början smakade den peppar/chili. Sen blev den helt intetsägande så jag vaskade halva. Inget motstånd (lätt rullad och vägde som en fjäder) och mycket rök. Men men den såg i alla fall lika äcklig ut som den var... :)
20180629_193944.jpg
20180629_190332.jpg

:D Va’ f-n är det där?!? Grön mamba i cigarrform? Ser ju rent ut sagt giftig ut!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Landa precis ytterliggare en beställning från cigars-of-cuba.com
Alltid bra service och kvalitet på varorna, tidsenligt leverans direkt i lådan och hyffsat pris. Dessutom gratis frakt (över visst belopp).

Kan inte rå för att jag tycker att Hoya - Petit Robusto klår det mesta, om man har smak kombinerat med värde för pengarna och röka max 1h som utgångspunkt.

Denna gång blev det:
Combinaciones Seleccion Petit Robustos (Box of 10)
Combinaciones Robusto Sampler (Box of 3)
Hoyo De Monterrey Petit Robusto (Pack of 3)
 
Topp