Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CapTaiN-MiFFo det där räcker inte långt, 3-4-5 om dan så.Ja jävlar. 4 veckors semester inledd. Tajmad leverans dessutom.
![]()
![]()
Haha, ja, du har rättCapTaiN-MiFFo det där räcker inte långt, 3-4-5 om dan så.![]()
Nu ni! Cigarrpremiär för min del happening right now! Montecristo no 5 från 2010 blir en bra start. I brist på rom blandade jag en black russian, vilket säkert funkar fint eftersom cigarren ska ha genomgående toner av kaffe.
![]()
Haha, han har nog tagit dom flesta cigarroskulderna på KS vid det här laget!Mycket bra!Misstänker vem som ligger bakom den pinnen
Återkom gärna med dina tankar i efterhand
![]()
Satan va gött ni såg ut att ha det! Så bitter att jag inte kunde anslutaEn heldag med @ZtaFfaN , @sherwan , @Cristian @Bottega , först ute på vattnet där jag lyckades bli polare med några skumma typer och handmata dem.
Punch Coronas 1998, lypsyl, örtig och skummad mjölk.
Dessa färska Esplendidos levererar riktigt bra, även en Hoyo Churchill 1998 som var perfekt balanserad och väldigt behaglig.
En LGC MD4 från 2017, svingod surgrädde och hö.
Bolivar Royal Corona? Helt ok men inget jag skulle köpa igen.
Ett par flaskor mousserande, drinkar, QRM 30 som är en ny favorit och massa annat gott.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med dessa från 2014 är riktigt bra, tyvärr bara några stycken kvar av 14. Provat 2017 kommer inte upp i samma nivå, än iallafall. 2014 är ett riktigt bra år på cubanska cigarrer.El Rey del Mundo Choix Supreme från 2014. Riktigt bra cigarr!
![]()
Kul info, går snart ner på understa lagret i lådan. Tänkte snart beställa en ny att spara ett par årHåller med dessa från 2014 är riktigt bra, tyvärr bara några stycken kvar av 14. Provat 2017 kommer inte upp i samma nivå, än iallafall. 2014 är ett riktigt bra år på cubanska cigarrer.
Hittar du från 14 så är det bara att köpa.Kul info, går snart ner på understa lagret i lådan. Tänkte snart beställa en ny att spara ett par år![]()