Röker du inne...hur funkar det i så fall med lukt etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Röker du inne...hur funkar det i så fall med lukt etc?
Första gången på cigarrklubbRöker du inne...hur funkar det i så fall med lukt etc?
Aha..tänkte om du hade luftrenare o grejer.Första gången på cigarrklubb![]()
Sneaky! Jag tänkte att vi skulle ta en gruppbild men blev inte av, enda gruppbild en jag har från gårdagens eftermiddagsrökning är denna
Äh. Kommer fler tillfällen hoppas jagSneaky! Jag tänkte att vi skulle ta en gruppbild men blev inte av, enda gruppbild en jag har från gårdagens eftermiddagsrökning är denna
![]()
Blev du inte avskräckt igår så absolutÄh. Kommer fler tillfällen hoppas jag![]()
Absolut inte. Du är hur skön som helst!Blev du inte avskräckt igår så absolut![]()
Just fan, du drog ju innan allt spårade.... @Jerico var i sitt esseAbsolut inte. Du är hur skön som helst!
Vilken härlig tändare! Var hittar man en sådan?
Ja den är mysig. Det är ägaren till den butik vi besökte som hade den. Kan kolla o återkommaVilken härlig tändare! Var hittar man en sådan?