• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

URlakad

Cartier
2-Faktor
Startade dagen med grönt té och en El rey del mundo - choix supreme.
Blev rätt besviken på första tredjedelen. Brann dåligt, mycket tobakssmak och kryddor. Började ångra att jag bara tog med mig en pinne ut. MEN, tji fick jag! När jag kommit halvvägs in så slog smakerna en frivolt och övergick till fräscha toner av något jag inte riktigt kan sätta fingret på. Mynta/citrus kombinerat med honung kanske.
Väldigt uppfriskande i vilket fall. Bra start på lördagen!


EFBC3D03-3380-4B5E-A24B-3EAA9DFEB960.jpeg
 

mikjon

Omega
Polaren fick några sådana här "Esplendidos"
IMG_20180916_150119.jpg


Jag är säker på att de är fejk, vad säger ni andra?
Fake, det ska vara 7 vita rutor vertikalt där huvudet är, indanhuvudet ej centrerat, guldbandet olika bredd, texten dåligt gjord, finns massor av fel på denna. Cigarren kan innehålla tobak samt en massa annat, bananblad är vanligt.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Helt säker på att den är fejk, av flera anledningar.
Fake, det ska vara 7 vita rutor vertikalt där huvudet är, indanhuvudet ej centrerat, guldbandet olika bredd, texten dåligt gjord, finns massor av fel på denna. Cigarren kan innehålla tobak samt en massa annat, bananblad är vanligt.
Tog det på hur dålig indianen är: avsaknad av näsa (ska vara mer spettsig) samt dålig hårtofs.

Tack @mikjon för resterande tells, lärde jag mig mer.

Nu slänger han den i vedhögen :D
 
Topp