• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Trä, tobak, lite fruktig.
1D6A7369-0D66-47CE-986B-5440E9076EA6.jpeg

Vart handlade du marquezen?
Hos ciggarlagret.nu sålde týdligen slut direkt..jag fick fatt i de sista 4
Efter lång väntan har Rafael Gonzalez North Star äntligen kommit ut på marknaden.
Denna Exklusiva Regionalutgåva kommer officiellt bara att säljas i de nordiska länderna och baltikum. 6000 numrerade lådor a 10st. har tillverkats och den första avsmakningen ger vid handen att lådorna som har boxdatum November 2017, börjar komma till sig, men bör ligga till sig en aning längre så förmodligen blir de jättegoda till Jul & Nyår.

Hos ciggarlagret.nu sålde týdligen slut direkt..jag fick fatt i de sista 4
Efter lång väntan har Rafael Gonzalez North Star äntligen kommit ut på marknaden.
Denna Exklusiva Regionalutgåva kommer officiellt bara att säljas i de nordiska länderna och baltikum. 6000 numrerade lådor a 10st. har tillverkats och den första avsmakningen ger vid handen att lådorna som har boxdatum November 2017, börjar komma till sig, men bör ligga till sig en aning längre så förmodligen blir de jättegoda till Jul & Nyår.
Bara att gratulera :)

Liten (pun not intended) påfyllning som ska få ligga till våren, med möjligt undantag av nyårspinne. H. Upmann half coronas, som än så länge är favoriten! Klart godaste jag testat hittills och som nybörjare är det lilla formatet utmärkt. Men ska se till att testa fullstora varianter av denna framöver!
AE3F653E-6803-42B8-8971-F4C8FDDB8772.jpeg

Tillbaka
Topp