Just denna tändare är vintage o hittad på aktion. Finns nya replica på buktenVilken härlig tändare! Var hittar man en sådan?
https://www.ebay.co.uk/itm/Alec-Bra...720057&hash=item520c913672:g:C1cAAOxyNmZTkiNd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just denna tändare är vintage o hittad på aktion. Finns nya replica på buktenVilken härlig tändare! Var hittar man en sådan?
Är nyfiken på ditt skåp, fler bilder?Piramides, kaffelatte, cederträ, liten svepande gräston
![]()
Habanos Imperial Lacodoskåp med cigar Oasis Magna 2 fuktstyrning.Är nyfiken på ditt skåp, fler bilder?![]()
VackertHabanos Imperial Lacodoskåp med cigar Oasis Magna 2 fuktstyrning.
![]()
Faller inte tobak också under soberoctober?Soberoctorber här så ingen champagne, dock en god cigarr
![]()
Man kan ju tolka det hur man vill, jag väljer bort spriten baraFaller inte tobak också under soberoctober?
Dagens fångst...ny humidor o lite pinnar.
![]()
Vart handlade du marquezen?Dagens fångst...ny humidor o lite pinnar.
![]()
Hos ciggarlagret.nu sålde týdligen slut direkt..jag fick fatt i de sista 4Vart handlade du marquezen?
Bara att gratuleraHos ciggarlagret.nu sålde týdligen slut direkt..jag fick fatt i de sista 4
Efter lång väntan har Rafael Gonzalez North Star äntligen kommit ut på marknaden.
Denna Exklusiva Regionalutgåva kommer officiellt bara att säljas i de nordiska länderna och baltikum. 6000 numrerade lådor a 10st. har tillverkats och den första avsmakningen ger vid handen att lådorna som har boxdatum November 2017, börjar komma till sig, men bör ligga till sig en aning längre så förmodligen blir de jättegoda till Jul & Nyår.
har även bokat 2 lådor..ska komma fler i år...har ej prövat den men verkar ju lovordadBara att gratulera![]()
Va är det för någon rolig Upmann?Tar en rejäl cigarr innan frun kommer hem
Gillade inte den förra jag rökte men denna känns bättre. Kanske solen som gör sitt
![]()
Från DominikanskaVa är det för någon rolig Upmann?
Den är god men jag blev nog inte lika förälskad i den som du![]()
Ok...jäkla i gatan vilken härligt krämig pinne..beställde en låda idag...blir en till så bra är den...mild..vanilj men ej söt liksom...ceder o bra drag