Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Punch Double Coronas, Partagas Lusitanias, Bolivar. Dessa går att lagra länge.Tips på kubaner med bra lagringskapacitet? Tänker att om jag vill börja lagra några få lådor för att inom 5-10 år kunna njuta, vad kan jag köpa i butik idag som har potential? Ej Cohiba
Punch Double Coronas, Partagas Lusitanias, Bolivar. Dessa går att lagra länge.
Gillar den oxå..dock lite åt det torra hållet så bli extra bra med portvin eller Rom tillMjo. Är faktiskt överlag ganska förtjust i RG. Mild Kubanare. brinner bra. Helt ok.
![]()
Tjekisk bira o konjak fungerade riktigt bra med.Gillar den oxå..dock lite åt det torra hållet så bli extra bra med portvin eller Rom till
Ser riktigt bastant ut!Mjo. Är faktiskt överlag ganska förtjust i RG. Mild Kubanare. brinner bra. Helt ok.
![]()
AbsolutSer riktigt bastant ut!
Skulle vara skoj att herfa framåt våren/sommaren? Vi är väl ett gäng i Norrköping här på forat?
Vilken prisklass kompis?Tips på kubaner med bra lagringskapacitet? Tänker att om jag vill börja lagra några få lådor för att inom 5-10 år kunna njuta, vad kan jag köpa i butik idag som har potential? Ej Cohiba
Som redan föreslagits. Por Larranaga Petit Corona. 50 Cab. Har 2 från -13 och dom är redan grymma. Annars tror jag det mesta från Bolivar och Partagas är bra i alla prisklasser.Tips på kubaner med bra lagringskapacitet? Tänker att om jag vill börja lagra några få lådor för att inom 5-10 år kunna njuta, vad kan jag köpa i butik idag som har potential? Ej Cohiba