• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Txistorra

Omega
DE28CE8B-ABF3-4309-95D0-5F7B2A0ABF59.jpeg

Dra mig baklänges! Från 2002, helt galen. Inledningen var som att inhalera buljong, len och härlig! Något trögt drag man dock vande sig vid snabbt. Hur som helst, helt sinnessjukt bra!
 

Bottega

Cartier
Tips på kubaner med bra lagringskapacitet? Tänker att om jag vill börja lagra några få lådor för att inom 5-10 år kunna njuta, vad kan jag köpa i butik idag som har potential? Ej Cohiba
 

Lolle

Panerai
Invigde badtunnan trots att vi inte hann klart med trall mm nere vid vattnet, kommer en vår/sommar 2019 också så det får väl bli nästa projekt. Självklart får en liten Upmann och en Brandy följa med på färden. Just Upmann Petit Corona är min standardcigarr vintertid, mkt cigarr för liten peng och lagom brinntid när det är kallt och trist väder.
EBFBF526-7E9A-42B9-A228-C987DC559170.jpeg

29DFE413-19AF-4B1B-981E-5A7553E0FB4B.jpeg

FFF52DCC-985F-497F-BD16-9193AF529657.jpeg
 
Senast ändrad:

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Tips på kubaner med bra lagringskapacitet? Tänker att om jag vill börja lagra några få lådor för att inom 5-10 år kunna njuta, vad kan jag köpa i butik idag som har potential? Ej Cohiba
Som redan föreslagits. Por Larranaga Petit Corona. 50 Cab. Har 2 från -13 och dom är redan grymma. Annars tror jag det mesta från Bolivar och Partagas är bra i alla prisklasser.
 
Topp