Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken prisklass kompis?
Mycket bra dricka till den pinnen!!!Siglo Vl med Bruichladdich Private Single Cask Bottling 14 Years Old Sherry Hogshead![]()
Hmm, spelar ingen roll egentligen. Jag tänker mig ”vardagliga” cigarrer som går att köpa. 2-4K per låda. Köper låda vid när tillfället passar.
Tips på små cigarrer med, såg något om boliviar #2 tub exempelvis tidigare här.
Vad är din åsikt?
Hmm, spelar ingen roll egentligen. Jag tänker mig ”vardagliga” cigarrer som går att köpa. 2-4K per låda. Köper låda vid när tillfället passar.
Tips på små cigarrer med, såg något om boliviar #2 tub exempelvis tidigare här.
Vad är din åsikt?
https://www.bokus.com/bok/978918532...5vsmvMcAjlxIGvz9WojhFpe79jKUc2ZxoC1wMQAvD_BwEKan någon rekommendera bra läsning inom ämnet om man vill lära sig lite mer ?Stort tack
Kan någon rekommendera bra läsning inom ämnet om man vill lära sig lite mer ?Stort tack
La Ley gillar jag skarpt, riktigt nyårscigarr. De andra är ”vardagscigarrer” i mina ögonSnabbvisit resulterade i tre pinnar:
![]()
![]()
Någon som testat någon av dessa tidigare
Bad om tre milda cigarrer till nyårLa Ley gillar jag skarpt, riktigt nyårscigarr. De andra är ”vardagscigarrer” i mina ögon