Bottega
Basic
Är det en hund som sitter ihopkurad i fåtöljen som cigarrsällskap? Älskar bilden isf![]()
Sitter på framcigarr! Det är Rogers vovve Leo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en hund som sitter ihopkurad i fåtöljen som cigarrsällskap? Älskar bilden isf![]()
Jag tror att det är någon slags björnhäst.Är det en hund som sitter ihopkurad i fåtöljen som cigarrsällskap? Älskar bilden isf![]()
Blev ju bra det där! Tack själv!!
V-Cut är topnotch.
Jag känner iaf ingen skillnad på den Connisuer A jag röker idag mot den jag rökte sist. Draget är lika bra oxå. Känns som risken att snoppa fel dvs för mkt är safe med v-cut...Är det någon skillnad på smakupplevelsen med v cut?
Älskar att du kämpar på där under din konstgjorda sol!Matilde Quadrata.... Nja. Renacer är mycket mer i min smak den är grymt bra för sitt pris. Sista tredjedelen av Quadrata ok. Ber om ursäkt för fotokvalite med infravärmare.![]()
Ser ljuset i tunneln BOTLÄlskar att du kämpar på där under din konstgjorda sol!![]()
Klickade hem Kind Cigars Matilde-sampler i robusto för ett tag sen, inväntar nu våren. Ser fram emot att testa dom!Matilde Quadrata.... Nja. Renacer är mycket mer i min smak den är grymt bra för sitt pris. Sista tredjedelen av Quadrata ok. Ber om ursäkt för fotokvalite med infravärmare.![]()
I vardagsrummet igen?
Senast du gav mig ”inspiration” så fick jag vädra kontoret i 2 veckor
Hur gör du?![]()
Röker nog nästintill varje vecka i soffanvädra bra och släng ut frugan om hon klagar
![]()