Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två?!?Sjukt bra denna. Tur jag köpte 2 lådor o några lösa
![]()
Sjukt bra denna. Tur jag köpte 2 lådor o några lösa
![]()
Säger detsamma! Du har inte lust att sälja ett par så vi andra får dela glädjen?![]()
Måste juh införskaffa en större humidor innan...det är fullt som det är nu2 är bättre en 1
Skynda o fynda innan de tar slut!
Ingen risk, överflöd hos handlarna. De säljer inte bra, efter en snabb titt så har i princip alla handlare lådor liggandes.2 är bättre en 1
Skynda o fynda innan de tar slut!
Va bra då har även de som ej upptäckt godbiten chansen ännuIngen risk, överflöd hos handlarna. De säljer inte bra, efter en snabb titt så har i princip alla handlare lådor liggandes.
Det är inte fullt förrän det rinner överHoyo de Monterrey Le Hoyo du Depute 2004. Hos Ralph på cubano.se.
Så lite inköp också.
![]()
![]()
Inga konstigheterOliva V Melanio. Churchill. Sa till frugan att jag kommer in snart.......![]()
Fy fan va härligt!! Njut ordentligt nu.![]()
Eftermiddagsgarre, Montecristo Open Eagle i Koh Lanta, Thailand![]()
Bästa tipset: läs trådenSenast jag rökade cigarr var en nyårsafton för sju år sedan, slutade med kräkning. Huruvida det var resten av kvällens fel eller cigarrens låter jag vara osagt.
Så, för en nybörjare som inte röker annars, har ni något bra starttips?![]()