Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken RP är detta?Rocky Patel på balkongen efter dagens golfrunda.
![]()
Eftermiddag? Kväll ändå va?Eftermiddag
![]()
https://www.kindcigars.se/tillbehor/askfat/svart-askfat?sort=p.date_added&order=DESCFlyttar snart till ny lägenhet med bra balkong i solläge och har därför börjat fundera på att införskaffa ett snyggt askfat. Är det någon som har tips om var man kan hitta ett som inte kostar skjortan? Gärna en modell som är lite större.
Vad tycker du so far?Åhhh, känslan som barn på julafton.......![]()
Har rökt ett antal av dessa. En klar favorit, tycker denna är mycket bättre än A.Vad tycker du so far?
Det där fatet ser ju riktigt intressant ut. Stort tack för tipset!
Googla på "stinky ashtray".Det där fatet ser ju riktigt intressant ut. Stort tack för tipset!
Ok! Jag tycker A har bättte drag o mer jämnhet. Men båda är grymma imhoHar rökt ett antal av dessa. En klar favorit, tycker denna är mycket bättre än A.
![]()
Vilken RP är detta?![]()
Jäkligt trevlig pinne detta!
len o fin...krämiga toner med hintar av vanilj o nötter. Lite pepper kommer ungefär i mitt partiet. Mkt god
![]()
![]()
Googla Stinky ashtrayFlyttar snart till ny lägenhet med bra balkong i solläge och har därför börjat fundera på att införskaffa ett snyggt askfat. Är det någon som har tips om var man kan hitta ett som inte kostar skjortan? Gärna en modell som är lite större.
FöljdfrågaThe Edge!
Jord, ljus choklad och något fruktigt som jag inte kunde sätta fingret på. Fint drag också! Sett till pris var det en bra låda men brandegenskaperna var lite till och från.
Följdfråga
Vilken Edge-serie? Har testat Corojo, Maduro och Habano, gillar allaMåste dock rekommendera missile i Maduro-serien, riktig pärla
![]()
Nice! Den lät god på din beskrivning, får nog ta och testa den framöverDetta var Corojo short robusto.