Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt!
Köpte mig ett par RP 1999 petite belicoso, glömde fråga om man ska tänka på något spec när den snoppas. Så jag frågar er, var lägger man snittet?
![]()
Riktigt snyggt!
Ska sälja mitt faktisktmen siktet är inställd på en Skydweller
Har en kompis som kallar hisingen för Kuba för att det röstas mycket rött här.Vad skådar mitt norra öga?!
Mynta!
Mojiton är nära mina herrar.
Brukar man inte säga att Göteborg är Sveriges Kuba?
![]()
Edit: Nä, det var tydligen Sveriges London.
Men valet mojito, värme och Spanska är ganska enkelt med tanke på att alternativet annars är klen tandhygien, Fotbollströjor och ålpaj.
Hur re-brandar man en stad?
Skåpet och ett 40 lådor ska bortSälja vad?!??
Inte dina rökverk hoppas jag?
Går ju inte att gilla det där i lägget.Skåpet och ett 40 lådor ska bort
Det är ett beslut som är både sorgligt och bra. Har grubblat i månader, pratat mycket med frugan och vänner. Jag får inte ihop den nivå jag vill ligga på med samlandet och livet med familj, skola och om ett år jobb. Har börjat spela golf och vi bor bredvid banan så den tid som är över blir till det. Kommer ändå ha kvar cirka 1000 cigarrer så man är ändå med i matchen lite grannGår ju inte att gilla det där i lägget.
Tycker vi skulle haft en golfdag nästa år när jag lärt mig träffa bollen.Grym kombo med klockor, golf och cigarrer.
Skit i Boveda och kör med ett rör beads.Är boveda något som är speciellt för Sverige, frågade efter det här i Spanien men de visste inte vad det var för något. Är ju minst 70% fuktighet här hela tiden men räcker det att förvara cigarrerna i en zippåse i en låda då utan att de torkar ut?
Det är ett beslut som är både sorgligt och bra. Har grubblat i månader, pratat mycket med frugan och vänner. Jag får inte ihop den nivå jag vill ligga på med samlandet och livet med familj, skola och om ett år jobb. Har börjat spela golf och vi bor bredvid banan så den tid som är över blir till det. Kommer ändå ha kvar cirka 1000 cigarrer så man är ändå med i matchen lite grann![]()
Tänder upp redan på golfbanan eftersom man kan stå så man inte stör någon. Varje gång kommer någon fram och snackar med en om cigarrer osv (står mest på rangen och försöker lära mig träffa).Genomtänkt uppenbarligen.
Få ting slår känslan av att komma hem efter en kass runda, få en kall öl och en cigarr på balkongen. Det kan tyckas vara en sund kompromiss trots allt.
På min klubb för man röka på banan fortfarande men inte uteserveringen.
Är boveda något som är speciellt för Sverige, frågade efter det här i Spanien men de visste inte vad det var för något. Är ju minst 70% fuktighet här hela tiden men räcker det att förvara cigarrerna i en zippåse i en låda då utan att de torkar ut?
Hahaha älskar blicken!Sköna fm
![]()
Redan, Rob E?Ny dinka måste ju firas
![]()