• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

-JL-

Rolex
2-Faktor
Budgetgarre idag. Helt ok dock..

949A50F2-8272-41EA-82C1-2404C21A3B55.jpeg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Köpte en cigarr av en snubbe som satt utanför O’Learys i Nyköping under stadsfesten där i helgen. Hann inte snacka så mycket med snubben ifråga, utan tyckte mest det var en kul grej.
Nån som känner till honom? Fick ett seriöst i tryck av att han verkade veta bad han pysslade med. Webben gav inte mycket info vid en mycket snabb sökning mer än att han är stationerad i Norrköping.
Vad kan jag förvänta mig?

292D5A38-17EB-4171-8B95-ABDFB0FFC494.jpeg
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Ösregn i Gbg (ni behöver inte pika, jag vet att det är vardag här....) men med tanken som återkommer varje sommar - ”snart sitter du i minusgrader och fryser när du röker” så vägrar jag låta ett tillfälle gå om intet.

Nåväl - tillverkaren från Kuba som aldrig tycks få kärlek men som alltid är en stor favorit hos mig. Ful som stryk men attans vad bra den är för sitt pris.

Perfekt gräddad brödskorpa, kaffe med mjölk, en smula kubanska jord och hö. Lätt men ändå gräddig rök.

C0588869-EEE0-4C2F-B97D-9F88740882C6.jpeg
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Ösregn i Gbg (ni behöver inte pika, jag vet att det är vardag här....) men med tanken som återkommer varje sommar - ”snart sitter du i minusgrader och fryser när du röker” så vägrar jag låta ett tillfälle gå om intet.

Nåväl - tillverkaren från Kuba som aldrig tycks få kärlek men som alltid är en stor favorit hos mig. Ful som stryk men attans vad bra den är för sitt pris.

Perfekt gräddad brödskorpa, kaffe med mjölk, en smula kubanska jord och hö. Lätt men ändå gräddig rök.

C0588869-EEE0-4C2F-B97D-9F88740882C6.jpeg
Glöm inte högtalaren, den är alltid där i vått & torrt!:)
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Köpte en cigarr av en snubbe som satt utanför O’Learys i Nyköping under stadsfesten där i helgen. Hann inte snacka så mycket med snubben ifråga, utan tyckte mest det var en kul grej.
Nån som känner till honom? Fick ett seriöst i tryck av att han verkade veta bad han pysslade med. Webben gav inte mycket info vid en mycket snabb sökning mer än att han är stationerad i Norrköping.
Vad kan jag förvänta mig?

292D5A38-17EB-4171-8B95-ABDFB0FFC494.jpeg
Har rökts ett antal här i tråden. Jag gillar dom skarpt. Mycket välrullade.
20190807_181911.jpg
 
Topp