• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

In i det sista, dryga 2 timmar. Fantastisk.
20190807_202339.jpg

Ja det var roligt med storherfar. Men det var länge sen sist. Tror inte jag har varit på nån sen sista BBB gävleherfen

/ P

Det är roligt när man känner folk, och på den tiden var det bra sammanhållning. Sen gick det bara utför när vissa började komma in och det vart mer fokus på politik och hat.

Idag ler vädergudarna.
Sol men framförallt ligger vinden rätt så ljudet från Way out west uteblir.

Oavsett är det få saker som kan störa denna stund.
Fy bubblan vad jag älskar Bolivar!

Edit: Måste fråga - i nästan alla Bolivars cigarrer är jag helt övertygad om att jag kan hitta ”viol”. Jag har googlat för fullt men lyckas inte hitta någon som har samma upplevelse. Är det någon här som gör det också eller är det ren inbillning under alla dessa år och något som jag nu förväntar mig att finna?
Jag vet att de inte sällan är blommiga och har en del örter i tonerna men denna är fristående i smakerna.
2169874B-67EC-4BD6-AB98-F18B66D01A4F.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp