Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en likadan![]()
Jäklar vad vacker! Enkel & stilrenKabinett nr 2 fuktas in.
![]()
![]()
Så här års räcker det säkert med att ha dörren öppen över natten.Kabinett nr 2 fuktas in.
![]()
![]()
VerkligenSå här års räcker det säkert med att ha dörren öppen över natten.
Millefleur är märkligt anonym för många. Grymt bra i min bok. Dessutom billiga.![]()
Icke!
Har ett par singlar och en oöppnad låda i skåpet.
någon som testat?
https://bergstrandcigars.se/
"Bergstrand Cigars producerar två exklusiva premium cigarrer med svenskodlad tobak. Bergstrand Cigars Longfill och Bergstrand Cigars Shortfill, båda är handgjorda. Cigarrerna säljs tillsammans med olika tillbehör här i webbutiken www.bergstrandcigars.se.
Bergstrand Cigars är Dalarnas första kommersiella cigarrproducent (såvitt vi kunnat forska fram). I Sverige finns idag två kommersiella cigarrproducenter: Tector, som finns på Gotland och Bergstrand Cigars i Dalarna."
Kanske är sen med denna news men läste i dagens pappers DI att Dalarna har sin eget cigarrfabrik.
Nån som varit där eller provat varorna?
https://www.di.se/nyheter/de-odlar-och-rullar-lyxcigarrer-i-dalarna-skulle-vara-omojligt/
Vart är skåpet ifrån? Samt vad ligger det på?Infuktat och klart!
Fasiken vad skönt med ett till skåp så att man slipper ångest över platsutrymmet.
![]()
Vart är skåpet ifrån? Samt vad ligger det på?![]()
Men alltså 360 kr för en petit corona!?!
Lite så mina tankar går också...Det är fan ett skämt, rån och galenskap samtidigt. Varför betala superpremiumpris för någon som knappast lär vara det nya cigarrmeckat.
Tafatt och trevande men ändå spännande?Spräckte precis en låda med 50 st Hoyo de Monterrey des Dieux från 2003. Coronas Grande. Discontinued 2014.
Känns som att ta oskulden av någon
![]()