Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser trevligt utPunch och några chokladbitar med rum i.![]()
Bättre!Ser trevligt ut
Jag kör rom utan choklad till idag
![]()
Trinidad Media Luna. Fantastisk cigarr. Woaw.![]()
Kom bara över 2 st. Kommer hugga som en kobra på låda...Ooh. Inte provat den. Njut!
Jag tror Kingen börjar bli lite för beroende. Dax att ringa Betty Ford?När desperationen är större än kräsenheten får man acceptera en stackars RYJ ifrån Coop, klippa den med en Ikeakniv på hotellrummet och tända med en vanlig cigarettändare medan händerna blir mer brända än cigarren i sig...
Fortfarande en trevlig fredag och i Spanien blir det att jaga lite SLR som blev något av en favorit efter att ha köpt några av @BOTL
![]()
![]()
Hehe föredrar fortfarande mer skitsnacket med mina favoritbröder ifrån storstan än själva rökandetJag tror Kingen börjar bli lite för beroende. Dax att ringa Betty Ford?![]()