• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

mikjon

Omega
Njuter i fulla drag
EB0232F5-DF75-4D28-BBB6-4E387DB88432.jpeg
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
PC kommer för alltid vara mitt favorit format under vardagar. Perfekta vitolas för mig. Visst, mycket av dynamiken och möjlig utveckling under rökningen kan gå om intet men det har en charm jag uppskattar. Här blir det nästan rätt på - ”detta är vad du ska vänta dig i 30 minuter” och det är all tid som de har på sig att imponera.
Idag en anspråkslös RYJ No 3.
5F2758BD-40C3-4FC6-8219-9761B4646001.jpeg
 

B1884

Audemars
2-Faktor
PC kommer för alltid vara mitt favorit format under vardagar. Perfekta vitolas för mig. Visst, mycket av dynamiken och möjlig utveckling under rökningen kan gå om intet men det har en charm jag uppskattar. Här blir det nästan rätt på - ”detta är vad du ska vänta dig i 30 minuter” och det är all tid som de har på sig att imponera.
Idag en anspråkslös RYJ No 3.
5F2758BD-40C3-4FC6-8219-9761B4646001.jpeg
Ser ordentligt gott ut!

Vi borde köra en cigarr-gtg i götet snart. Vore kul att få lära sig mer av er som kan :)
 

SayWhat

Omega
2-Faktor
Trevligt nytt bekantskap, Aj Fernandez Dias De Gloria Toro, mycket nöt, kakao och cedar, perfekt drag :cigar::cigar::pirate:

Börjar luta mer och mer mot icke-kubaner för min del, kubaner känns som lotteri varje gång om man får en Garre med bra drag som inte är pluggad....

D0CC9292-9F24-48BF-B796-28EBEC7077E2.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp