Gillar tändaren måste jag sägaSköna sönda med en Upman Anejados från 2011 och en skvätt bowmore 10. Lite söta, salt rostade nötter.
@TheTaleTeller på bilden ser du en del av attiraljerna jag har.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar tändaren måste jag sägaSköna sönda med en Upman Anejados från 2011 och en skvätt bowmore 10. Lite söta, salt rostade nötter.
@TheTaleTeller på bilden ser du en del av attiraljerna jag har.
![]()
i den miljön också... magisktEn Hoyo de Monterrey, Le Hoyo des Dieux. Från februari 2003. Satan va gott! Kommer nästan en tår. Tack @BOTL !
![]()
Helt rätt. Go Frölunda!Hockey o en favorit pinne
![]()
Brukar iaf bli bra matcher mot Goa GubbarHelt rätt. Go Frölunda!
Känns öppet än så länge.Brukar iaf bli bra matcher mot Goa Gubbar![]()
Kollar HV vs OskarshamnKänns öppet än så länge.
Klickade på ”anmäl”.Kollar HV vs Oskarshamn![]()
En go gubbe hatar inte...bara älska vet du väl?Klickade på ”anmäl”.
Oj. Mycket gott där. Börja i mitten med en god mjukstart Trinidad.Vad röka ikväll.
Har bestämt mig för den kubanska hyllan där allt är rök klart.
Tips?
![]()
Vad röka ikväll.
Har bestämt mig för den kubanska hyllan där allt är rök klart.
Tips?
![]()
Mag 50 om vädret tillåter.Vad röka ikväll.
Har bestämt mig för den kubanska hyllan där allt är rökklart.
Tips?
![]()
Quay D’orsay!Vad röka ikväll.
Har bestämt mig för den kubanska hyllan där allt är rökklart.
Tips?
![]()
MyFather no6 Grand Toro, Stor rackare, perfekt packad, fint drag, ren njutning![]()
![]()
Har inte rökt Don Pepin, denna smakar mera choklad o nöt än mot peppar-hållet.....Så dåligt insatt i deras rökverk. Är det den klassiska vit-svartpepparkänslan som man brukade få i Don Pepin?