Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har kört detta från Apoteket i ett år (dvs från första början) i min plastidor:Grattis till inköpet, se till att du använder rätt vatten vid uppfuktning. Apotekets funkar inte!!
Jaha...får väl fixa det i helgen då. Tack för tipset, kanske man slipper åka på en otrevlig överraskning.
Jag är riktigt sugen på att prova cohiba lanceros. Lanceros känns lite exotiskt, plantageägarstyle på de.
Jag är riktigt sugen på att prova cohiba lanceros. Lanceros känns lite exotiskt, plantageägarstyle på de.
Det är kännarnas cigarr. Rakt av!!
Inte massa utfyllnadstobak utan härlig koncentrerad smak!
Ok, berätta gärna för en nybörjare hur jag ska göra.Inga torra, då motverkar de varandra, beads har kemisk balans. Cirka 60% av dem ska vara genomskinliga så har du upp är rätt fukt
Satt på Tweed i gamla stan igår. Grymt mysigt och perfekt att röka i deras varma tält. Rekommenderas.
Ok, berätta gärna för en nybörjare hur jag ska göra.
På måndag kommer min tub med beads hem. Och kanske måndag kommer leverans från dig. Hur ska jag göra med beadsen då?
Fick en ledig eftermiddag i Stavanger så tänkte att man kanske skulle springa inom någon butik för en rök i solen. Tänkte också att det kanske var bäst att kolla priserna på nätet först innan man gled iväg. Var inte direkt prisvärt kan jag säga, en Behike 54 för 590 spänn t.ex.
Fyfaaan, säg till om jag ska skicka en laddning till Norge!
Du hade inte med dig några egna pinnar?