Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lördagsherf
H.Upmann Connie 1
![]()
Fuck väggarna, lägg de pengarna på mer cigarrer!Gillar den avslappnade looken med tofflor till mysbrallorna, men ni måste måla väggarna!
PMa mig nästa gång så tar vi en tillsammans på bryggan
Absolut! Idag är jag ute i Vingåker!PMa mig nästa gång så tar vi en tillsammans på bryggan![]()
När hojsäsongen är igång så spelar det mindre roll vart du befinner dig, joinar dig på en cigarr ändåAbsolut! Idag är jag ute i Vingåker!
När hojsäsongen är igång så spelar det mindre roll vart du befinner dig, joinar dig på en cigarr ändå![]()
Vad tyckte du om nya PL Picadores?
Off topic, men vad är det för cool tröja/poncho du har på dig? Ser svinläckert ut!
Älskar den här kanalen! Verkar vara mycket skit cigarrer där ute dock...
"Premium" ah tjena
Premium och den handlaren går ju isär.
Fuente är Dominikansk, det andra kan du med fördel skänka bortsärskilt "Partagasen" nåt påhitt för att man vägrar respektera Kubas märkesskydd och gör en egen skitgarre med deras namn.
Fuente är Dominikansk, det andra kan du med fördel skänka bortsärskilt "Partagasen" nåt påhitt för att man vägrar respektera Kubas märkesskydd och gör en egen skitgarre med deras namn.
Kungligt svar, som vanligt Ben! Vad skulle vi göra utan dig
Förresten, vad köper man till en god vän och nybliven pappa?
Han uppskattar en god cigarr..