Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte vidga rökandet och testa pipa.
Är det någon som har koll och kan rekommendera en bra tobak?
Har verkligen noll koll, men vad gäller cigarrer så håller jag mig till Habanos. Går in i piprökandet med helt öppet sinne och kan tänka mig att testa det mesta.Vad är det för sorts piptobak du vill röka?
Var i landet finns du?
Har verkligen noll koll, men vad gäller cigarrer så håller jag mig till Habanos. Går in i piprökandet med helt öppet sinne och kan tänka mig att testa det mesta.
Jag håller till på västkusten och brukar handla hos Brobergs och Mellgrens.
Grymt, tusen tack!Ok, jag PM:ar mina kontaktuppgifter så är det bara att komma förbi så ska du få allt du behöver.
Helt enig min vän, njut.
Det är helt och hållet jag som ska tacka!
Det är helt och hållet jag som ska tacka!
Helt galet, tusen tack igen!
![]()
Tufft LG möte idag...många tunga beslut o saker som ska genomföras både kort o långsiktigt
En underbar rejäl Lusitanias piggar upp iaf.
![]()
Typ 3:e jag röker i mitt liv. Underbar som sagt även om denna just är 2 år så levererar den bra utan några otrevliga ”stick”. Hade gärna haft med några fler år på nacken . Jobbig väntan baraHelvete, en av mina favvosar! Där har man njutning definerad om man slår i ordboken!
Brazilia är en god klassiker som sällan sviker. Lite väl lika rakt igenom men helt klart en god pinne.![]()
någon som provat någon av dessa?
CAO Brazilia är en av de icke kubaner jag brukar röka ibland och jag gillar den men den är väldigt nikotinstark. Alltså VÄLDIGT!![]()
någon som provat någon av dessa?