Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Favoritgarren!Bubbel o Davidoff Robusto
![]()
Helt klart en trevlig pinne. Funkar väldigt fint ihop med bubblet. Skrev lite om den för några veckor sedan. Den ligger rätt högt i pris dock imho.Favoritgarren!
Jo, Davidoff tenderar att göra det.Helt klart en trevlig pinne. Funkar väldigt fint ihop med bubblet. Skrev lite om den för några veckor sedan. Den ligger rätt högt i pris dock imho.
Jo visst...va tvungen att ta vara på vädret o tända en pinne till. En av mina favoriter. Lagrad ett par år så är den svårslagenJo, Davidoff tenderar att göra det.
En VACKER pinne!Jo visst...va tvungen att ta vara på vädret o tända en pinne till. En av mina favoriter. Lagrad ett par år så är den svårslagen
Cohiba Robusto
![]()
Ja, verkligen mellanmjölk.. =)Ganska så intetsägande idag, MC Open Eagle m lite lakrits o choklad
![]()
Skönt att få svar på.. sett något av dina inlägg tidigare och undrat samma sakHehehe det är en del av askkoppen
Det står STOP! på den å för mig symboliserar den: varsågod å rök garre här men våga för fan inte tända upp en Marlboro Light!
Yes! EnjoyPartagas Serie P No2 efter ”tips” från gruppen, jeflar vilken go’ garre, ny favvo
![]()
Tycker den är lite könslös tyvärr, med tanke på att det är en Montecristo......Ja, verkligen mellanmjölk.. =)
Tack för synpunkter, det är inga hål och fläckarna i trät är lite vatten som skvimpat ut bara. har även dränkt in lådan när jag fick den som man ska. ska testa med att värma upp vattnet, bra idé.
Lite återkoppling sedan sist, köpte xikars digitala hygrometer samt deras 250 crystalfuktare (har kvar den lilla på 50 med samt en extraskål) och nu har det hänt grejer! 65% i lådan och avsevärt fräschare garrar så hoppas det gjort susen. tack för alla tips och råd, salve!Tack för synpunkter, det är inga hål och fläckarna i trät är lite vatten som skvimpat ut bara. har även dränkt in lådan när jag fick den som man ska. ska testa med att värma upp vattnet, bra idé.
Känns ju bra att det går framåt. Dock märkligt med 3 st fuktare i en sån liten humidor? Din nya 250 borde vara fullt tillräcklig tänker jagLite återkoppling sedan sist, köpte xikars digitala hygrometer samt deras 250 crystalfuktare (har kvar den lilla på 50 med samt en extraskål) och nu har det hänt grejer! 65% i lådan och avsevärt fräschare garrar så hoppas det gjort susen. tack för alla tips och råd, salve!
Håller med men blir det bra med denna uppsättning är jag nöjd, får hålla kik så det inte sticker iväg för mycket, får kanske ta bort den lilla vid ett senare tillfälle när allt mättat, både låda och garrar.Känns ju bra att det går framåt. Dock märkligt med 3 st fuktare i en sån liten humidor? Din nya 250 borde vara fullt tillräcklig tänker jag
2 snabba:Första kvällen vi är barnfria på nästan 6 månader. Fåglarna kvittrar, lite rom i glaset och en Montecristo Tubos från 2006. Denna cigarr är allt vad Montecristo ska vara, kakaoböna och chokladkaka.....kubabuljong och en balans som är obeskrivlig.
![]()