Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glad midsommar på er!
Blev ny tobak idag. Lite sötare och en hin av citrus(?).
![]()
Bra skärpa, gubbe!Punch Coronas 1998.
Gott skit.
Glad midsommar på er (det lilla som är kvar)
![]()
Ja verkligen! Testade Squadron Leader igår också vilken blev en riktigt trevlig avrundning på kvällenOh, Guld rush är grym!
Hur smakar den?
Hur smakar den?
Ja verkligen! Testade Squadron Leader igår också vilken blev en riktigt trevlig avrundning på kvällen![]()
Will do!Klassisk engelsk tobak när den är som best.
Du får hojta till när du kommer till mina favoriter i Frog Morton-serien.
@BottegaDetta är kanske fel forum men tänker att kunskapen nog finns här. Jag vill ha en lite finare tändare till mins rökstunder och har helt kärat ner mig i klassiska Dunhill. Kör idag med en simpel primus stormtändare som iof gör jobbet men inte direkt drar smilbanden uppåt. Ngn som har erfarenhet av Dunhills Rollagas? Tänker mig ngn 60-talare. Duger de att tända cigarrer med? Verkar finnas servicekit att köpa, ngn som testat? Behöver hitta ngt e-bay fynd, nya är på tok för dyra...
![]()
Jorå, jättegod garre ju.....Stor till formatet liten till smaken
![]()
Ölet däremot, mycket mer smak![]()
Haha nää tyvärr inte. Alltså den var helt okej men jättegod är den inte. Måste säga att jag har rökt flertalet icke kubaner som är helt okej eller tom goda men aldrig rökt något som inte är från Kuba som jag kan tillskriva jättegod ännu.Jorå, jättegod garre ju.....
![]()
Jäkligt bra för att vara utan brillor och vid elva på kvällen, en midsommarafton.Bra skärpa, gubbe!
Jäkligt bra för att vara utan brillor och vid elva på kvällen, en midsommarafton.
Skitunge!![]()