• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

The lord

Audemars
klassisk midsommar in och ut mellan skurarna.
IMG_20200619_174226.jpg
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Detta är kanske fel forum men tänker att kunskapen nog finns här. Jag vill ha en lite finare tändare till mins rökstunder och har helt kärat ner mig i klassiska Dunhill. Kör idag med en simpel primus stormtändare som iof gör jobbet men inte direkt drar smilbanden uppåt. Ngn som har erfarenhet av Dunhills Rollagas? Tänker mig ngn 60-talare. Duger de att tända cigarrer med? Verkar finnas servicekit att köpa, ngn som testat? Behöver hitta ngt e-bay fynd, nya är på tok för dyra...

4DE7781D-38C2-4ECD-8575-0EF4A05B0565.jpeg
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Detta är kanske fel forum men tänker att kunskapen nog finns här. Jag vill ha en lite finare tändare till mins rökstunder och har helt kärat ner mig i klassiska Dunhill. Kör idag med en simpel primus stormtändare som iof gör jobbet men inte direkt drar smilbanden uppåt. Ngn som har erfarenhet av Dunhills Rollagas? Tänker mig ngn 60-talare. Duger de att tända cigarrer med? Verkar finnas servicekit att köpa, ngn som testat? Behöver hitta ngt e-bay fynd, nya är på tok för dyra...

4DE7781D-38C2-4ECD-8575-0EF4A05B0565.jpeg
@Bottega ;)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jorå, jättegod garre ju..... :cigar::cigar::cigar:
3C4277C9-6944-4E4B-B5CE-F024B264F952.jpeg
Haha nää tyvärr inte. Alltså den var helt okej men jättegod är den inte. Måste säga att jag har rökt flertalet icke kubaner som är helt okej eller tom goda men aldrig rökt något som inte är från Kuba som jag kan tillskriva jättegod ännu.
 
Topp