Gissar på Furia - Alecto från Nicaragua...Helt underbar cigar som jag inte kommer ihåg namnet på men grym va den
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar på Furia - Alecto från Nicaragua...Helt underbar cigar som jag inte kommer ihåg namnet på men grym va den
![]()
![]()
![]()
![]()
En liten HdM - Palmas Extra
![]()
Palman är faktiskt större än man kan förvänta sig från en 60kr kuban SAMT att du har vanliga Stinky men jag köpte Stinky TallHmmm.....tror ditt askfat skiljer sig från mitt trots plats för 4 cigarrer. Eller så är Palman enorm.
Gruby - Lite annorlunda mot oss andra.Palman är faktiskt större än man kan förvänta sig från en 60kr kuban SAMT att du har vanliga Stinky men jag köpte Stinky Tall
Ej att förglömma, oriiigiiiiiinaaaal Stinky eller Hommage??Gruby - Lite annorlunda mot oss andra.
Köpte du från stinky i US eller någon handlare inom EU?Palman är faktiskt större än man kan förvänta sig från en 60kr kuban SAMT att du har vanliga Stinky men jag köpte Stinky Tall
Köpte från Cubano.seKöpte du från stinky i US eller någon handlare inom EU?
Om de finns någon här i cigarr tråden som har en finare trälåda att sälja som man kan ha lite panerai band i så köper jag gärnaskicka isf pm
Jahaja, vet inte varför, verkar svårt att komma över 68 prollar trots uppsättning som bilderna visar, 2 Boveda 72% samt tre beads (heter det så?). är 68% okej eller ska man kämpa med mer Boveda? också, Beadsen legat i länge och har vätska kvar, bovedorna i tre dgr men ingen reaktion på procenten efter varken första eller andra Bovedan, är inte det märkligt?Lite återkoppling sedan sist, köpte xikars digitala hygrometer samt deras 250 crystalfuktare (har kvar den lilla på 50 med samt en extraskål) och nu har det hänt grejer! 65% i lådan och avsevärt fräschare garrar så hoppas det gjort susen. tack för alla tips och råd, salve!
Jahaja, vet inte varför, verkar svårt att komma över 68 prollar trots uppsättning som bilderna visar, 2 Boveda 72% samt tre beads (heter det så?). är 68% okej eller ska man kämpa med mer Boveda? också, Beadsen legat i länge och har vätska kvar, bovedorna i tre dgr men ingen reaktion på procenten efter varken första eller andra Bovedan, är inte det märkligt?
68% är mer än tillräckligt.