Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha Baileys med sugrörKontemplerar över livet
Islatte!Haha Baileys med sugrör
Grattis!Inte världens cigarrväder idag, direkt. Men känns som en födelsedagscigarr är ganska obligatorisk!
Grattis!!Inte världens cigarrväder idag, direkt. Men känns som en födelsedagscigarr är ganska obligatorisk!
Grattis!
Tack! Började regna tio minuter in, men var mysigt ändå!Grattis!!
Grattis på födelsedagen vännenInte världens cigarrväder idag, direkt. Men känns som en födelsedagscigarr är ganska obligatorisk!
Bra!Öppnade precis en låda Ramón A. köpt för 1mån sen, ser detta:
Dåligt, illa eller helt kört?
Haha den är inte stor men satan vad goda dem är. Tror du ska låta lådan vila ett par månader så ska du få smaka på något gott!Sådär ja, äntligen landar två efterlängtade paket
Visst kan jag läsa på själv men va fan är det för barncigarrer du rekommenderade @Stein
Körde ett blindköp på de och testar den första nu
Smakar väl inte så mycket men en trevlig nöd-nödraket, för mig är en nödraket en pinne som tar ca 30-40min, storleksmässigt som en Upmann Half Corona eller en PL Montecarlo. Demi tasse lär inte ta mer än 20min att röka upp...
Ingen fara, bara att torka bort.Öppnade precis en låda Ramón A. köpt för 1mån sen, ser detta:
Öppnade precis en låda Ramón A. köpt för 1mån sen, ser detta: