• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

En liten favorit.
IMG_20200722_185149.jpg

Har verkligen fastnat för denna cigarr.
9DC401FB-D749-42A7-876B-75881B1F06C1.jpeg
Bra val av bil, älskar att du röker garre i den också :D
Men valet av garre.....köpte en låda Marquez för några år sedan å det var bland det sämsta jag rökt. Bjöd bort större delen av den lådan. Men det är ju också detta dom är det finna, att man har så olika upplevelser å åsikter kring olika fattar å kan diskutera det med likasinnade..

Bra val av bil, älskar att du röker garre i den också :D
Men valet av garre.....köpte en låda Marquez för några år sedan å det var bland det sämsta jag rökt. Bjöd bort större delen av den lådan. Men det är ju också detta dom är det finna, att man har så olika upplevelser å åsikter kring olika fattar å kan diskutera det med likasinnade..
Tack, haha. :D
Bra ide! Jag borde köpa de i låda från nätet än styckvis från affären på Kungsgatan. Billigare så.

Jag måste bli bättre på att planera mina garreinköp....blev till att nalla en till PL MC från min lagringshumidor....
IMG_20200726_181648.jpg

...har 2st lådor på väg in men med den takten de verkar fraktas hit så kommer jag nog få byta ut en av de mot den i lagringshumidoren...tur att den som ligger i humidoren bara legat där 2 år

Tillbaka
Topp