Vårdar killarna, noterar att det är dags att fylla på lite också, ser nästan botten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar tändaren! Kikar runt lite på vintage Zippo som jag kan smacka i deras nya dubbeltorch-insert i.Rundar av helgen med en Hamlet 25’th
Jag har en som är rätt kul, fick av en vän som varit i Vietnam på semester. Har den på Kongo. Men det står “killing for peace is like fucking for virginity” på den... och en karta på vart han tjänstgjort. Ska posta en bild när jag är hemma igen.Gillar tändaren! Kikar runt lite på vintage Zippo som jag kan smacka i deras nya dubbeltorch-insert i.
Tack! Kör deras single torch insert i min.Gillar tändaren! Kikar runt lite på vintage Zippo som jag kan smacka i deras nya dubbeltorch-insert i.
Verkligen! Finns ju en del aftermarketinserts redan, men kul att dom tagit fram en egen. Var köpte du din, förresten? Verkar knepig att få tag på i Sverige.Tack! Kör deras single torch insert i min.
Zippo är roligt nu när det går att komma undan bensinen
Inserten? Köpte den på bukten men hittade senare en svensk sida som höll samma priser. Skall se om jag kan leta upp den igenVerkligen! Finns ju en del aftermarketinserts redan, men kul att dom tagit fram en egen. Var köpte du din, förresten? Verkar knepig att få tag på i Sverige.
Grymt, tack! Bara att tråla tratten efter en trevlig vintage Zippo!Inserten? Köpte den på bukten men hittade senare en svensk sida som höll samma priser. Skall se om jag kan leta upp den igen
edit: double tourch zippo insert till bra pris
https://www.jisonprodukter.se/zippo-inserter-jetlagor-p-5930.html?cPath=11_3
Recension sen tackDagens inköp