Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppsan! Var nog inte en enda ogenomtänkt detalj där inte!Adorable Times on Instagram: "Houston oil man Baron Enrico Di Portanova in Monte Carlo. He carries cigars in specially adapted pockets of his jacket which was designed specially for him and his cigars by Angelo's in Rome. The cigars are of course Mon
4,058 likes, 89 comments - adorabletimes on October 25, 2020: "Houston oil man Baron Enrico Di Portanova in Monte Carlo. He carries cigars in specially adapted pockets of his jacket which was designed specially for him and his cigars by Angelo's in Rome. The cigars are of course Monte Cristos —...www.instagram.com
Ja, den bilden skulle platsa i flertalet trådar här på forumet. Stil, liten klocka etc.Hoppsan! Var nog inte en enda ogenomtänkt detalj där inte!
Tillochmed dom vita tinningarna känns planerade.Ja, den bilden skulle platsa i flertalet trådar här på forumet. Stil, liten klocka etc.
Helt klart en fåfäng man som gillar stil och cigarrer.. Kanske inte bästa och smartaste hanteringen av cigarrer (lätt att bryta dem, fukthållning etc), men förmodligen ändå en storrökare
Börjar fundera på vad jag ska röka idag. Ber om ursäkt för tändarna men min riktiga pajade nyligen
Tack, har inte sett det förut. Kastade den efter en inspektion. Såg inget på någon annanMan ska ju inte lägga sig i andras saker, men du bör nog se upp med det hålet. Det kan vara en insekt (vet jnte vad de heter på svenska) som har gjort det och det är inte en besökare man vill ha i humidoren.
Tack, har inte sett det förut. Kastade den efter en inspektion. Såg inget på någon annan
Mkt bra val av virre!Jag är så lättroad Eller så har jag dålig fantasi en Romeo och Julieta.
Vad har du för setup för att inte förfrysa på balkongen när du röker denna tid på året?En Aging Room efter fredagstacoen
Värmelampa, filtar, dunjacka o mössaVad har du för setup för att inte förfrysa på balkongen när du röker denna tid på året?
Köp nytt på texTjena alla inbitna cigarr rökare! Letar efter en humidor till farsan och har kikat lite på tradera, har ni några tips på andra bra ställen att handla på? Ska vara i något fint mörkt trä slag och ha under och överlåda
Nätet har bra priser på vissa humidorer.Tjena alla inbitna cigarr rökare! Letar efter en humidor till farsan och har kikat lite på tradera, har ni några tips på andra bra ställen att handla på? Ska vara i något fint mörkt trä slag och ha under och överlåda