Back on track
Diplomatico #2
Diplomatico #2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hejsan!Hejsan.
Tänkte höra om det finns något vettigt ställe att köpa cigarrer på i norra Stockholm?
Tips mottages tacksammt!
Så jävla bra! Jag har gjort samma men dumt nog köpte jag icke zippoinsats å den krånglade. Fick den utbytt men den nya var lika dålig. Ska nu byta mot en zippoinsats men har ej bestämt mig om jag skall köra single- eller doubletorch...Äntligen kan jag skrämma vettet ur cigarrpuristerna!
Hade en gammal Zippo liggandes, så bytte bensininsatsen mot Zippos egna double torch. Ska på sikt byta ut höljet mot nåt roligare än den här standardvarianten, men den funkar sålänge! Den ersätter nog min plastiga Brobergs-single torch som ute-på-stan-tändare.
Zippo är ju kul, så varför inte en av varje? Insatserna kostar ju typ 250kr.Så jävla bra! Jag har gjort samma men dumt nog köpte jag icke zippoinsats å den krånglade. Fick den utbytt men den nya var lika dålig. Ska nu byta mot en zippoinsats men har ej bestämt mig om jag skall köra single- eller doubletorch...
Blir nog det då jag har flera case år inte fel på ha med fler på tex semestern. Tack, hade faktiskt inte själv tänkt tankenZippo är ju kul, så varför inte en av varje? Insatserna kostar ju typ 250kr.
Bra där!Äntligen kan jag skrämma vettet ur cigarrpuristerna!
Hade en gammal Zippo liggandes, så bytte bensininsatsen mot Zippos egna double torch. Ska på sikt byta ut höljet mot nåt roligare än den här standardvarianten, men den funkar sålänge! Den ersätter nog min plastiga Brobergs-single torch som ute-på-stan-tändare.
Handlar enkom i svenska butiker/ handlare på nätet. Är det dessa pinnar du menar? https://www.puros.se/por-larranaga/por-larranaga-montecarlo.htmlSlängde iväg en beställning från CoH på två lådor PL Monte Carlos.
Förut körde jag alltid med frakt utan spårning men det känns rätt skakigt och fastnar säkert i tullen. Vilket fraktaltternativ brukar ni välja?
/ P
Ja det stämmer men jag köpte två lådor för vad en kostar i Sverige. Sen tillkommer moms och skatt förstås som brukar vara lite av ett lotteriHandlar enkom i svenska butiker/ handlare på nätet. Är det dessa pinnar du menar? https://www.puros.se/por-larranaga/por-larranaga-montecarlo.html